Het is soms niet makkelijk en racen tegen de klok, maar daar kies je toch voor als hengstenhouder?
Hier is het trouwens meestal net in het weekend dat ze allemaal hengstig zijn en zaad nodig hebben

Venthe zo spijtig dat ze leeg is. Hopelijk zit er toch een eitje nu..
Fotsy, ik ben benieuwd naar je combi, echt een leuk merrietje, mét kol en sneb zoals je het graag ziet

Vrienden van me hadden nu ook een heel leuk palomino welsh merrietje met merrieveulen te koop staan. 1m15.. dat had misschien ook nog wat voor jou geweest?
Zou echt wel leuk zijn als ze nu beide van de eerste keer drachtig zijn

En knappe Lily, ik hoop dat ze echt heeeel donker gaat worden

Luna, oei hadden ze ruzie? stress is niet goed idd, knapt luna verder goed op?
Knolselder, spannend ja gastmerries

Wow Starwien, wat een bijleespost

Cynthia, wat een lief afsheidskusje!

En happy birthday Daisy!!
Joyce, spannend, hopelijk 1 mooi vruchtje binnen 18 dagen

Brr Al Zawraa, daar krijg ik ook schrik van, hier zijn ze ook 2 keer gescand ondertussen maar we gaan nog wel eens een keer denk ik.
We hebben toch een seizoensbedrag betaald dus mogen altijd gratis terug gaan laten scannen. Ik wil er nog eentje rond 100 dagen eens kijken of ze geslachten kunnen zien haha

R.X wat een leuke kudde, zo'n zalige manen allemaal

Vulina, interessant seg, ja ik heb ook wel de indruk dat de merries later op het jaar altijd makkelijk drachtig worden. Maar augustus vind ik persoonlijk wel heel laat
Zo'n juli-veulen kan niet heel lang genieten van het weideseizoen he. Hoewel die late merries bijna allemaal vroeger bevallen dan 340 dagen. Ik denk dat nog geen enkel juni-juli veulen van Arany na 335 dagen geboren is.
Ook wel raar dat je je merrie al bent moeten gaan terughalen, hopelijk was ze al wel (bijna) af, spannend afwachten voor de scan weeral

En anders dan anders had ik bij mijn oudje dit jaar ook, ik had al vrij snel door dat ze wel eens drachtig kon zijn.. dus hopelijk bij jullie even leuke verklaring voor dr gedrag.. Edit; oei niet dus, gelukkig heb je snel gereageerd en haar naar de kliniek gebracht!
AniekR, Das inderdaad goed op tijd en ze zijn dan vlak na elkaar uitgerekend? Altijd handig

Azara71, proficiat!!! Hopelijk wordt het terug zo'n leuk veulentje, zelfde hengst?
Kiki1976, altijd geruststellend he, zo'n extra scan

Pretty, Dus al 2 drachtig voor volgend jaar? ik ben echt benieuwd wat er uit de Cas x Grullo combinatie gaat komen

Vientje, oei, hopelijk valt het wat mee in de kliniek! Jij mag ook bijna gaan scannen dus, hahaha 'hoop op een bewoner'

xApple, Jeeej! We duimen voor poging 2!
Hoi mijnlieverd! Nog een bekend gezicht

Ooh kleine Bibi krijgt zelf een baby en dan nog wel van één van mn favoriete hengsten, ik voel me zo trots

Ik duim mee voor Noumea en Parnasse!!!
Rianne1994, zo spijtig

DL heel veel sterke

Jij ook ubimone, op tijd rusten en tijd voor jezelf nemen! Hopelijk vinden jullie snel een leuk nieuw huis!
gblover, proficiaaaat! altijd spannend zo'n maiden merrie he.