Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xWhitneyx schreef:xWhitneyx schreef:Vanmiddag bij whitney geweest lekker met dr gewandeld met dit prachtige weer , haar uier was weer wat voller![]()
Maar toen ik ff onder dr staart gluurde zag ik dat ze een beetje slijmerig bloed onder aan dr vagina had zitten niet veel echt maar een klein beetjemaar wat zou dit zijn ?
Verder was ze lekker rustig en genoot duidelijk zichtbaar van het weer , ook mocht haar exvriendje ff met dr knuffelen en ze deed niet eens lelijk terwijl ze anders juist nu tijdens de dracht niks van ruinen moet hebben.
Nicole288 schreef:SunnyR: Wat een mooi koppie en wat een buik toch al, ben wel heel benieuwd naar het veulen, zo vaak doet er ook geen ijslandse merrie mee hier, leuk!
Een kunst-koker van buikhuid. Dus ze zien het wel vaker en er is een oplossing voor. Hebben ze er toen ook bij gezegd wat het in zou houden als het gewoon een gat was gebleven? Of was dat geen optie? (dan kan hiboune dat als voorbeeld aanhalen bij de buurman)
Meavey schreef:Waren al een paar leuke naamsuggesties:
Riverdance
Aqua Di Gia
Hope Ya See Me Splash
Laatste vond ik wel erg grappig.
Noemde haar net al mijn kleine silver surfer maar das niet echt vrouwelijk he.
Meavey schreef:Veulentje doet het prima, ze kan alleen net als haar halfbroertje vorig jaar nog niet liggen, duurde bij Youri ook 3 dagen, het is alleen zo jammer dat ze daar zo moe van worden...
We hebben een beetje met de namen zitten te stoeien, moeder heet Hope Ya Dance en dit dametje gaat:
LMS Hope Ya Do Da Riverdance heten, roepnaam River.
Bekt wel grappig toch?
_Marlijn schreef:Zamora: Ik zie dat Janou al flink richting het jaar gaat.![]()