Lee niet. Die trekt zich het liefst terug in een hoekje. Op stal staat ze dus echt het grootste deel van de nacht met haar hoofd in een hoek geparkeerd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tinne schreef:En het is maar goed dat ik hier kan typen, want verstaan kunnen jullie mij niet, aangezien ik mijn stem in het café achter gelaten heb...
Citaat:Signs that the mare is close to foaling include:
Milk veins (the veins under her belly, just in front of the udder) grow large and stand out.
Abomen develops a point at the lowest portion.
Teats become shinky and tight.
Nipples wax up about 24 to 48 hours before the mare foals.
Milk may drip from the nipples when the mare walks.
Vulva enlarges and relaxes.
Tail and hip muscles drop, making the tailhead stick out.
Boldly schreef:Echt leuk al die bolle buiken! Ik ben echt benieuwd naar de veulens die binnenkort moeten komen! Vooral van Pepsi en van Simply (worden het gevlekte Paints...). Ik hoop het zo! Bold is nu 271 drachtig.
Hier twee foto's van gister:
Beetje slaperig... Had net 10 minuten zonder zadel gereden en vlak voordat ik opstapte ging dat veulen weer tekeer als een gek!
Citaat:@Boldly: goh, draagt Boldly naar beneden? Op de foto's lijkt het net alsof haar buik kleiner is geworden sinds vorige keer ??
Gitta schreef:
skippy1 schreef:Jeetje Jeddah wat is Sim dik zeg!!!
En Boldy: wat een leuke paint!!!!
Later deze week ga ik weer een paar foto's van Bieb maken...ze lijkt echt met de dag dikker te worden![]()
Ze zit nu op dag 303!!!
Gaat nu echt snel...
Stond vandaag net voordat ik wegging van stal nog even voor haar stal...leek wel een gasfabriek!!! Maar goed dat er goed geventileerd wordt, anders was t echt niet te harden!!!
En dat gepruttel...echt aan 1 stuk door..., haar buurpaard zal vannacht moeilijk slapen denk ik met dat gepruttel naast m!!!