Quir Santiago zijn mama is 1.50 en papa 1.70m. Ik hoop dat hij rond 1.60m zal worden. Maar hij is al best aan de maat dus heb er wel een goed gevoel bij. Hij heeft iniedergeval een fantastisch karakter

Knappe dates heb je uitgekozen voor je merries

Kiko naar van de Rhino. Meer als idd vragen dat ze zich omkleden kun je niet doen. En uiteraard dat ze jouw paard überhaupt niet aaien ofzo.
Muronia Fijn dat het al beter lijkt te gaan met d'r hoefzweer. Ga je alleen Elonia laten dekken of beide?
Ladonna75 jouw merrie ook alweer op de helft, schiet goed op

AnsoDM jeetje zeg wat een toestand bij jou dan met de wateroverlast. Staan je paarden wel droog nog? Ofja semi droog want hier is het ook enorm modderig

JennyK de 2 veulens staan nu samen en de moeder staat bij de trekpaarden/clydesdale wat super gaat. Binnenkort komen de 2 veulens bij mijn eigen veulen en de shetties te staan. Maar dat zal vast ook goed gaan. Heb zelden eigenlijk issues met paarden bij elkaar plaatsen.
Bij jou ook al 200 dagen

Mirjamalvaro jouw dames zien er rond en gezond uit

Cheytjuh wat een kl*te situatie met je merries en de placentitis. Lijkt mij ook dat het iets van buitenaf moet zijn als er meerdere merries last hebben ervan. Wat Quir zegt zit ook nog wat in. Een tekort aan vitamine e en/of selenium. Hopelijk vind je een oorzaak en kun je er in de toekomst wat aan doen.
Cynthia82 mooie foto van je 2 dames

Balou_k Fijn dat je merrie mag blijven

Lonniejj wat een brokkenpiloot idd