Mooie combinatie Yfkelover

Oh spannend, Corinadrenth! Heel veel succes morgen!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AndreaB schreef:Baudyh, sterkte met je schoonmoeder. Een gebroken heup doet flink zeer. Welke prothese ze er in stoppen is afhankelijk van waar de breuk zit, niet zozeer van leeftijd. Super tof dat je dierenarts dan toch aan huis wilde komen om te scannen. Succes met insemineren en afwachten.
Kabayo, niet alleen bijzonder dat ze na hengstig spuiten nog steeds drachtig was, maar ook dat ze hoogdrachtig nog internationale concoursen sprong.
Leuk dat er toch nog een hoop merries inmiddels dragend zijn. Proficiat!
Ibbel schreef:Mijn derde merrie is ook terug van de HH. De 12e scannen, en dat weet ik of het triootje compleet is (en mooi bij elkaar bevalt)
HH vertelde dat-ie dit jaar veel merries met grote eitjes ziet die niet afrijpen, heb ik 4 jaar geleden ook een keer gehad idd. Raar fenomeen, maar komt kennelijk vaker voor.
En gefeliciteerd aan alle drachtige dames!
Ibbel schreef:Mijn derde merrie is ook terug van de HH. De 12e scannen, en dat weet ik of het triootje compleet is (en mooi bij elkaar bevalt)
HH vertelde dat-ie dit jaar veel merries met grote eitjes ziet die niet afrijpen, heb ik 4 jaar geleden ook een keer gehad idd. Raar fenomeen, maar komt kennelijk vaker voor.
En gefeliciteerd aan alle drachtige dames!
ajesca123 schreef:Zijn er trouwens mensen die dit gedrag herkennen?
Deze merrie is sinds ze drachtig is net een hengst.
Ze plast en mest over plekken van anderen heen en pakt ze bij de manen om er vervolgens op te willen klimmen
mirjamalvaro schreef:Fijn van je schoonmoeder.
Jammer dat Dianthe niet drachtig is.
Sterre had vandaag 70/75 mag dus naar de nationale. Ik ging voor ster predicaat, blijlt dat bij het nrps pas op de nationale te kunnen. Nou ja we liggen iig op schema.
2 maanden drachtig
[ [url=m/1vD9Lz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wFwwSv.jpg]Afbeelding[/url] ]