Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
normann_love schreef:Haha, dom van mij!
De wedstrijd van vandaag heb ik afgezegd, wil het risico niet nemen!
Vrijdag heb ik de regiokampioenschappen! Ben zo hard aan het twijfelen of ik ze wel moet rijden, ze is niet snel gestresst, maar toch twijfel ik enorm!
Kabayo schreef:normann_love schreef:Haha, dom van mij!
Vrijdag heb ik de regiokampioenschappen! Ben zo hard aan het twijfelen of ik ze wel moet rijden, ze is niet snel gestresst, maar toch twijfel ik enorm!
Ach joh gewoon rijden
Kan helemaal niks gebeuren
Nikitaxx schreef:Sorry sorryik heb het de laatste tijd nogal druk gehad met studie en werk en ben nu geopereerd (niks ernstigs hoor) maar ik ga proberen nu dit topic weer bij te houden. Ik lees alles wel, maar reageer eigenlijk nooit. Goed om te lezen dat er alweer zoveel merries drachtig gescand zijn, er zijn er alweer een aantal ver op weg! Ik vind het wel heel fijn om alle verhalen te lezen, want ik heb totaal geen ervaring met fokken.. Dus bij deze: ik ga actiever deelnemen aan dit topic
Ik snap wat je bedoelt, ik twijfelde ook. Maar mijn merrie is op vrijdagavond geïnsemineerd en de donderdag daarna ben ik met haar gaan crossen. Ik ben op wedstrijd geweest en heb gewoon normaal gesprongen. En die ene inseminatie heeft gepakt, Pip is aankomende vrijdag alweer 3 maanden drachtig.
Als het gepakt heeft heeft het gepakt, daar heeft wat jij vervolgens doet qua rijden geen invloed op. Tenzij het natuurlijk stress mee brengt, maar dat is een ander verhaal dan dat je de dingen doet die je normaal ook deed.
normann_love schreef:Xpenny wat spannend zeg! Benieuwd hoe de scan is gegaan vandaag?
Linda, bedankt voor je reactie, je hebt gelijk! Ik slaap er nog een nachtje over!
Ben je ook nog bezig met scannen? Of weet je al of ze drachtig is?