Bonny: lijkt me drama's, ik heb zulke mensen om me heen die al aankomen met dergelijke opmerkingen terwijl ze nog niet eens in de veilige tijd zitten haha.
Vandaag een belachelijk aanbod gehad voor een merrie veulentje, mag weg voor inruil of een hele hele redelijke prijs...GVD....Ik had al oren naar dit veulentje toen de merrie net gedekt was. Heb toen al gezegd 'als het een merrie is, geef dan een gil'...
Vientje
Geplaatst: 13-03-16 15:35
Gefeliciteerd Pretty!! Wat een dropje
De rest maakt het nog spannend
Sterkte met de kleine Knolselder
Miepje zit op 242 dagen dus we zitten eindelijk ook onder de 100, nog maar 98 te gaan!
Laatst bijgewerkt door Vientje op 13-03-16 15:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Oef Woogy, verleidelijk dus? Ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Oh nee Knolselder, dat klinkt akelig. Hou je ons op de hoogte? Fingers crossed dat het een beetje mee gaat vallen.
Knolselder, heel veel sterkte met je kleine meissie
Allemaal dames die het spannend maken
Mooie merrie suus_elviera
Ben benieuwd Woogy
Ze ziet er goed uit Cynthia, heerlijk aan het genieten van het zonnetje je dames. Heerlijk weer voor.
Cemlys, je hoeft idd niet meer te twijfelen. Bij Bo zie ik dat ook, ze eet minder tegelijk.
Hier vanmiddag Bo ook weer een tijdje lekker zonder deken in het zonnetje laten genieten. Tijdens het borstelen zag je kleine puntjes op d´r spenen zitten. Volgens een stalgenote (die zelf meerdere veulentjes heeft gefokt) bevestigde wat ik ook al dacht. Hele mini harspuntjes, maar haar uier zelf is bij lange na nog niet vol. Misschien voller geweest vanmorgen want ze liepen nu al 5 uurtjes buiten....... Haar kling is veel meer gerimpeld, en lijkt wat te vervellen????? Banden kunnen nog veel slapper, en op haar staart nog genoeg tegendruk.
Ook baal ik behoorlijk, kregen op stal de camera niet werkend
astriidj
Geplaatst: 13-03-16 18:05
Gefeliciteerd Patrick en Pretty
Heel veel sterkte Mariëlle Hopelijk blijven de andere merries bespaard.
Spannend CL, Tinnie en Kiki! En Pepper ook al een behoorlijke uier!