Verder veel merries die redelijk dichtbij aan het komen zijn, hopelijk doet het goede weer zijn werk!
En dan hier even mijn kleine Shottie:

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Arianne schreef:Fijn Murosch, dat het nu zo goed gaat. Nu genieten. En ik vind Millrose inderdaad ook prima passen bij een merrieMaar als er al een traditie is, kan ik me voorstellen dat je 'm niet doorbreekt. Cayenne zei Zirkonia, vind ik ook erg mooi.
R.X., gefeliciteerd!
Haha Linda, dat gevoel had ik ook al. Al die merrietjes nu maken mijn voorgevoel over een hengstenjaar hier niet veel beterOh en succes met je veulen vangen vannacht
Laura, jij ook al een merrie met alleen maar hengsten? Hier ook eentje; oh wat hoop ik bij haar op een merrie. Enne... van harte met je propadeuse, superknap!
Bonny, mooie foto's van de dikkebuiken
Beterschap Vitaquilla!
Emmy, ook mooie namen al bedacht. En Sultan, heel bijzonder om zo Sultan te vernoemen. Ben benieuwd!
Hier ook een flinke lijst. We hebben dit jaar de i en j. En dan hebben we in het speciaal Bonneke wiens nakomelingen altijd een cijfer in de naam hebben (FFW88, Go4it, High5). Daar hebben we nu natuurlijk ook wel weer wat namen voor, maar ben er zeker nog niet uit. Ittakes2, just4fun, just2special, icu2, ikz11... Komt mijn vriendin gister aan met iam2fast4u2c
Arianne schreef:Laura, gapen zien wij juist vaak bij onze pony's als ze bijna gaan veulenen! Wie weet
Onzetoppers, nee Go4it is geen mooi sportpaard maar een shetje
Hanneke, wat akelig. Voorbij gaat het snel de goede kant op met je dochter.