Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Mijn merrie Sandina vandaag drachtig gescand van Bordeaux . Wordt haar eerste veulen. Dus ik juich nog niet te vroeg want zijn nog vele maanden te gaan.
nog 1 kansje, soms toch jammer dat de natuur niet mee wil, volgende keer gaan we nog harder duimen dan
En dan moeten we nog tien maanden!

).
Ik kan er geen 10 tegelijk hebben op het bedrijf, maar een paar per jaar
Neem ook wel eens wat over van de dierenbescherming. Had eens een haflinger van hun, die niet kon lopen, omdat ze nooit de box uit was geweest en de peesjes achter veel te kort waren daardoor. Zij moest paar keer bekapt en op het harde lopen. Ook was ze veel te mager. Die herkende je echt niet terug, maandje later! Zag d'r laatst op FB weer voorbij komen, zo leuk (veeel te dik)!

wat balen. Lijkt wel alsof ze misschien toch nog niet helemaal zuiver is langsbinnen. Zou je ze niet een kuurtje AB geven voor de zekerheid tijdens de hengstigheid? Het is soms al genoeg om eventueel vocht als reactie op het sperma eruit te krijgen. Ik geef het Clio nu ook,is hier ook de derde maal en hopelijk scheepsrecht!
Heel veel moed..Mijn oma is 82 en ook achteruit aan het gaan en pfft zeg je wilt het toch gewoon niet...Ze zouden minstens 100 moeten worden.

En dan vind ik het zielig, dus kan ik het niet weigeren