Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hou op over mooi weer bij jullie!!!!!!!!! Hier is het eindelijk droog, maar daar is ook alles mee gezegd.........maar als ik het lees ben ik ook wel dapper geweest. Heb de (bijna) 4 jarige onder het zadel gehad, maar wel gekozen voor de bak....

haha
Hoeveel pech kun je hebben. En dan zowel (beide) veulens als je mooie merrie kwijt. Hele dikke
en..... dat Janine haar merrie een harsje lijkt te hebben. Spannend!

), het uier begint langzaam te groeien en ze heeft een flinke zuchtbult onder haar buik. Heb dus maar heel hard geroepen dat ze het nog wel twee weken vol moet houden. Zodra er veranderingen zijn de komende tijd krijg ik het gelijk te horen, en als ze ook maar twijfelt of Vien zou kunnen gaan veulenen dan belt ze me en stap ik in de auto (als dat lukt met werk
, nog twee weken tot mijn vakantie).

quintusgl schreef:Dana, wat een buik en die foto van meneer de uil!!!! Gaaf dat je die zo hebt vast kunnen leggen!!
, wacht es effe! UILEN?? Kunnen die, in plaats van H. Potter - brulbrieven, ook niet gaan solliciteren voor pakjesbezorgers of baby-leveranciers?? Het wordt tijd voor een "geschikt / ongeschikt" - wervingscampagne!!