Overigen staat bij die vna jou op de cam dat ze pas in mei is uitgerekend, Faniek?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ThePast03 schreef:Spannend Faniek, Nikita ga ik nu extra scherp in de gaten houden.
Faniek schreef:Dan durf ik nu relatief rustig te gaan slapen
Probleem is dat ik nu stage heb bij een dierenarts elke dag van kwart voor 8 en dat is best even wennen en kan het niet maken iets te laat op te staan, want een assistente haalt me op. Moet dus wel een beetje uitrusten. Met veel vertrouwen op mijn gevoel, bokkers, haflingerforummers en Amerikaanse kijkers met een telefoon
secricible schreef:http://www.marestare.com/mgmquarter.php
hieris iemand even een kijkje aan het nemen, heb alleen nog geen forumthread gevonden, dus eventuele updates kan ik iig niet bijlezen.
Faniek schreef:Helemaal super alle kijkers. Die cams zijn toch een uitkomst! Dan ga ik nu heerlijk slapen. Allemaal alvast bedankt voor het opletten!
En als Nikita gek in een hoekje gaat doen met haar tong dan is het tijd om alert te zijn
Faniek schreef:Helemaal super alle kijkers. Die cams zijn toch een uitkomst! Dan ga ik nu heerlijk slapen. Allemaal alvast bedankt voor het opletten!
En als Nikita gek in een hoekje gaat doen met haar tong dan is het tijd om alert te zijn