Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dabo schreef:Ik kreeg hem van Brenda! via haar mobiel naar de mijne gestuurd.. had jij hem naar die van haar ge-bluetooth't dan...? Leuke uitvinding, bluetooth
Morgen ga ik mee naar Bo. Denk dat we wel wat foto's mogen maken...? Plaats ik ze later hier wel weer..
Dabo schreef:Ik kreeg hem van Brenda! via haar mobiel naar de mijne gestuurd.. had jij hem naar die van haar ge-bluetooth't dan...? Leuke uitvinding, bluetooth
Morgen ga ik mee naar Bo. Denk dat we wel wat foto's mogen maken...? Plaats ik ze later hier wel weer..
ShirleyA schreef:Dabo schreef:Ik kreeg hem van Brenda! via haar mobiel naar de mijne gestuurd.. had jij hem naar die van haar ge-bluetooth't dan...? Leuke uitvinding, bluetooth
Klopt had m naar Bren de stuurt. Het was echt zo bizar dat ik er n foto v wilde. Ik hoop dat je foto's mag maken van Botje.
 Hoop dat ze snel weer terug zijn op stal!! Succes vandaag!

EN DAN IS HIJ WEER THUISDabo schreef:Ja, het is gewoon een schatje! Een eigenwijze opdonder!!
Foto's komen wat later hoor Bren.. Ik heb er nu ff de puf niet voor.....

Brenda knuffelt haar kereltje even lekker.. 

Ben blij voor je 
 super leuke foto's 

maar afwacht wat er uit de scan komt.                                                         
                                                         Rachelll schreef:Leuke foto's en fijn dat het weer helemaal goed gaat
 had niet geweten wat ik had gedaan als bo door mij er niet meer had geweest                                                         
Leo_American schreef:Hey, heb je hele topic doorgespit. Wat een nachtmerrie zeg! Ik ben blij voor je dat je paardjes morgen weer naar huis mogen. Zo'n lekkere knul wil je natuurlijk niet missen!
  maar morgen kunnen we ze vroeg ophalen gelukkig                                                         
 Wie weet zie ik je dan nog wel!