orange1 schreef:ken je het liedje"ik wacht al zo lang opeen antwoord dat niemand kan geven
"
aaaaaaaaaagh aan dat liedje ben ik verslaafd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
orange1 schreef:ken je het liedje"ik wacht al zo lang opeen antwoord dat niemand kan geven
"
) zal het nog lang duren voordat ie komt? hoop het niet voor je
laat het ons weten he..als dat ettertje er is

Vast niet, mischien helpt het als we gaan fluiten
shettie schreef:orange1 schreef:ken je het liedje"ik wacht al zo lang opeen antwoord dat niemand kan geven
"
aaaaaaaaaagh aan dat liedje ben ik verslaafd![]()
![]()
linky schreef:We kunnen straks slapen!!!
Een mooi bruin merrieveulen met 4 witte benen en een bles, dochter van de Gelderse hengst Koss en de Gelderse stermerrie Ilindra:
Brechtje van Genius fontis, geboren 8 juni om 22.40. *o/* *o/* *o/*
Orchid, heel veel sterkte en ik hoop dat jullie ook een prachtig en gezond veulen mogen krijgen!!!
EurLy schreef:Heb je hele topic net gevolgd; Ze weet het wel lekker voor elkaar te krijgen.
Vriendin van mij; Robin_ op bokt, heeft ook een nakomeling van Romantico, zéer leuk paardje!
Ik hoop dat ze je niet langer meer inspanning houd, en haar veulen snel komt!
pandabeertje schreef:Waarschijnlijk is het veulen gewoon gedraaid, waardoor ze is gaan kegelen. Vaak duurd het dan nog een tijdje voor ze veulenen.
Mijn (verkochte) merrie veranderde ook sterk.
Ze had ineens stakke uiers en een dikke band onder haar buik vanaf de voorbenen naar achteren.
het veulen kwam 3 a 4 weken daarna pas. (eerste veulen uitgerekend 29-3 kwam op 17-4)
Nu het kegelen is weggetrokken zal het dus nog wel even duren waarschijnlijk
Orchid vermaakt zich wel met grazen...Ze heeft het wel zwaar met die buik hoor

nou 'k ho0p dat die binnenkort komt
-