Jeetje, wat erg! Je hoopt altijd maar dat het goed gaat.... dit is eigenlijk nog erger dan dat het dood geboren word o.i.d. want het ziet er voor de rest zo perfect uit! Heel veel sterkte, en hopen dat de merrie er niet te lang mee rondloopt.
Nou hier weer een bericht van mij.. Het gaat super goed met het veulen en de merrie.De merrie ziet er weer tevreden uit om het zo maar te zeggen. Het dode veulentje is al weg. Ik zet zo de foto's op de computer van gisteravond met het andere veulen ik zet ze er zo op
achja stom man ik kon niet meer op mijn andere naam komen die wachtwoord deed het niet meer nou toen heb ik maar een nieuwe naam aangemaakt vet dom had meer dan 2000 berichten naja jammer...
De foto's zijn aan het uploaden maar zijn heel donker mischien kan iemand ze hier oplichten wat je ziet het haast niet..
Wat een rotgezicht, zo'n niet-af veulen zeg. En het is puur het hoofd dat niet goed is, balen hoor! Veulen kan daar inderdaad niet mee door het leven. Sterkte.
Awh wat vind ik dit sneu. De moeder staat er ook zo zielig bij. Het kan me begrijpen dat jullie hem in hebben laten slapen. Hopen dat die andere 7 veulens die nog geboren moeten worden wel normaal zijn en dat je die niet hoeft in te laten slapen. Sterkte ermee
blij dat er een pleegveulen bij is, anders is het voor die moeder ook erg zwaar... Maar dat veulentje had het anders toch niet gered, dus inslapen is echt het beste geweest wat je hebt kunnen doen
sorry riet! ik heb ze belicht maar toen wou ik ze op mijn album zetten en dan zegt ie dat ik het succesvol is aangemaakt maar ik zie ze nergens staan!!__________wil iemand anders het ff doen?!?!?!
Wat mooi om de tweede set foto's te zien, toch nog een soort van happy end. Merrie blij, pleegveulen blij Het korte leventje van dat arme andere veulentje is zo tenminste niet voor niets geweest, doordat het zo gelopen is heeft dit veulen nu een pleegmoeder, dat is toch mooi?
Nou Rieta, dat is toch wel het mooiste wat er uit deze situatie te halen viel! Erg fijn dat je merrie toch kan moederen en dat haar pleegkind ook geen flessenveulen hoeft te worden. Helemaal top!
jeetje wat sneu !! vooral voor de merrie leefde het veulen nog?
NOu,, ik denk dat het veulen nog wel leefde, hoe kunnen ze hem anders in laten slapen??:o Een overleden paardje hoef je meestal niet in te laten slapen
Heel veel sterkte!! Met het verlies van het veulen! En ik denk dat het wel de beste beslissing was om hem/haar in te laten slapen!