Nimber schreef:Ik kan het er wel uitkijken. zelf heb ik heel sterk het idee dat het een hengstveulen is ben benieuwd of ik gelijk krijg (ik hoop een beetje op een merrie)
vreya krijgt een merrieveulen

Ik WEET het gewoon

(ik hoop het ook erg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vrijalover schreef:whahahajij bent gemeen
Mac schreef:Ligt het aan de tijd van het jaar of zo?? Op de foto's maar ook bij mezelf in het weiland zie ik ineens een buikgroeispurt ... allememaggies ... en ze moeten nog zoveel maanden!
De hormonen doen het ook goed. Zo goed zelfs dat ik een scheidingswand heb moeten plaatsen in het damesvertrek. De Freule (Lee) is nou eenmaal gesteld op haar privacy. Vooral voor zulke intieme zaken als zwanger zijn ... en dus hebben we haar haar eigen slaapkamer gegeven. Lee blij, wij blij. Overdag staat het spul nog lekker samen. Het ene moment staat het hele zootje schouder aan schouder te dutten; het volgende moment stieren ze met de oren in de nek achter mekaar aan .... meestal ten kost van ons droplulletje van een jaarlinghengstje ....
jeddah schreef:Tjone ze worden steeds flinker (uiteraard)!! Hoe gaan die paardjes van jou eruit zien vlak voor de bevalling MarijeR
![]()
???
MarijeR schreef:[image]
Macy in de laatste week.
Maar toen was ze wel het jaar daarvoor leeg en daardoor veel strakker in haar vel dan dit jaar.
Nu lijkt ze haast wel hoogdrachtig terwijl ze pas op 6 maanden zit
[image]
Copper 10 dagen overtijd.
Ze worden er niet echt mooier op