Als ik het goed begrepen heb zijn die eraf gevroren Ik dacht dat ik dat bij hun op de site gelezen had
ThePast03 schreef:Ergens in dit topic heb ik gelezen dat ze geboren is met die oren.Dat staat er erg grappig
Nu jullie het zeggen van die oren, dat was mij totaal ontgaan.Cody, fantastisch die strips Nog even en we kunnen wel een stripboek maken, Copper heeft toch alle tijd
En ja, met Frosty begon de ellende Gelukkig heb ik me nog in kunnen houden met camwatching.. voor Marije was dat toen warmlopen
Ik zat vol verbazing naar de vorige foto te kijken Cody Waarschijnlijk had je de eerste keer een verkeerde geplaatst?
ThePast03 schreef:In vergelijking met Bear zeker Marije Ook, maar ook voor een welsh.Macy heeft hele lieve kleine oortjes met een kleine krul erin
Leuk weet ik ook eens hoe jij eruit ziet Je paard zag er ook helemaal niet verkeerd uit voor zover ik kon zien.Macy heeft inderdaad lieve oortjes.
Chica schreef:Ik zag het ook en keek ook even raar op naar die andere foto Ik dacht eerst dat het een soort zoekplaatje was