Kom vanaf nu dus ook maar hier meekletsen en volgen…
Spannend weer voor iedereen, fijn dat er al wat merries drachtig zijn! En sterkte voor degenen op het wachtbankje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Morgen Anna nog scannen op dracht en dan heb ik niks meer op het wachtbankje.
 Morgen Anna nog scannen op dracht en dan heb ik niks meer op het wachtbankje.                                                         
 maar toch een embryo! Dat is nog even spannend of deze pakt in de draagmerrie. Fingers crossed.
 maar toch een embryo! Dat is nog even spannend of deze pakt in de draagmerrie. Fingers crossed.

.
. Wat super goed nieuws zeg.
 Wat super goed nieuws zeg. Gefeliciteerd.
 Gefeliciteerd. . Ze staat bij ons in bruikleen ivm omstandigheden in de prive van de eigenaar. Dus ik ken haar al vanaf geboorte. Moeder is dus bekend, vader niet. Ze moet nog echt wat uitzwaren maar dat komt wel goed als ze drachtig is. Niet de beste foto. Vlug genomen toen ze gedekt moest maar dan is er een idee welke merrie het is
 . Ze staat bij ons in bruikleen ivm omstandigheden in de prive van de eigenaar. Dus ik ken haar al vanaf geboorte. Moeder is dus bekend, vader niet. Ze moet nog echt wat uitzwaren maar dat komt wel goed als ze drachtig is. Niet de beste foto. Vlug genomen toen ze gedekt moest maar dan is er een idee welke merrie het is   ze laat zich echt super goed dekken, heel tevreden mee.
 ze laat zich echt super goed dekken, heel tevreden mee.
 . Booster heeft echt voorkeuren welke merries hij zichtbaar graag dekt of welke niet
 . Booster heeft echt voorkeuren welke merries hij zichtbaar graag dekt of welke niet   . Bv Adora nu is hij heel hevig om. Maar bv Jessie duurt het altijd super lang voor hij haar dekt
 . Bv Adora nu is hij heel hevig om. Maar bv Jessie duurt het altijd super lang voor hij haar dekt   en zo nog met een aantal merries waarbij hij hevig is en andere waarbij hij haast gemotiveerd moet worden haha.
 en zo nog met een aantal merries waarbij hij hevig is en andere waarbij hij haast gemotiveerd moet worden haha.                                                         

. Nog maar 5 dagen tot de scan.
 . Nog maar 5 dagen tot de scan.                                                         

geeft ons toch weer de bevestiging dat we op de juiste weg zijn.
 geeft ons toch weer de bevestiging dat we op de juiste weg zijn.