Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Murosch schreef:... ik moet hier eind december de dierenarts sowieso even hebben, dus dan laat ik haar wel even opvoelen. Ik laat de DA alleen niet a la moment opdraven, die paar weekjes redden we nog wel in onwetendheid. Ze krijgt nu vrijwel onbeperkt ruwvoer en elke dag een wortel, puur voor de lekker. Ik denk dat ze het er niet slecht op doen zo eerst
.
dieseltje schreef:Murosch schreef:... ik moet hier eind december de dierenarts sowieso even hebben, dus dan laat ik haar wel even opvoelen. Ik laat de DA alleen niet a la moment opdraven, die paar weekjes redden we nog wel in onwetendheid. Ze krijgt nu vrijwel onbeperkt ruwvoer en elke dag een wortel, puur voor de lekker. Ik denk dat ze het er niet slecht op doen zo eerst
.
Maar waarom heb je niet laten checken of alsnog? Als er toch een dierenarts komt is dat toch een kleine moeite en heb je toch 100% zekerheid?
Murosch schreef:Die moet nog komen, ik heb het gigantisch druk gehad en kwakkel nogal met mijn energie op het moment dus ik heb er nog helemaal geen puf voor gehad, komt goed. Als ze komt, laat ik haar wel bekijken.
dieseltje schreef:Murosch schreef:... ik moet hier eind december de dierenarts sowieso even hebben, dus dan laat ik haar wel even opvoelen. Ik laat de DA alleen niet a la moment opdraven, die paar weekjes redden we nog wel in onwetendheid. Ze krijgt nu vrijwel onbeperkt ruwvoer en elke dag een wortel, puur voor de lekker. Ik denk dat ze het er niet slecht op doen zo eerst
.
Maar waarom heb je niet laten checken of alsnog? Als er toch een dierenarts komt is dat toch een kleine moeite en heb je toch 100% zekerheid?
Gem schreef:Betaal jij de kosten? En met die 100% zekerheid weet je nog altijd niet wanneer dat veulen er dan uit zou moeten komen.

Merries.....