Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
NatasjavE schreef:peach2001 schreef:actie-reactie. als mensen die nu niet stemmen omdat.. wel stemmen en daardoor de gedoopverfde winnaar misschien met de hakken over de sloot wint of zelfs helemaal niet, dan wordt het ook weer interessanter om op te geven.
Op een ander veulen stemmen wat ik ook niet naar smaak is om de meest populaire deelnemer niet te laten winnen vind ik pas echt suf. Dat komt pas jaloers over op mij.
Als ik stem dan stem ik om iemand te laten winnen en niet om een ander te laten verliezen.
Wel leuk voor die gebruikers. lucifertje schreef:Iris82 schreef:Ik heb juist het idee dat door dit topic er veel meer gestemd wordt op 'andere' veulens dan normaal gesproken.Wel leuk voor die gebruikers.
Heeft het topic zijn doel bereikt![]()

harbourlight schreef:Persoonlijk vind ik het jammer dat het voorspelbaar is wie de winnaar. Als al bij de geboorte (of zelfs nog voor de geboorte zoals hier al werd opgemerkt) bekend is wie de winnaar wordt is de spanning er wel vanaf.
Misschien is het een idee om twee wedstrijden te houden? Eén voor het veulen met de meeste/leukste topics/reacties en één voor het mooiste veulen?
Jellybeans schreef:En voor de rest ik het toch eigenlijk ook wel logisch dat de meest actieve en de meest zielige verhalen winnen? Die hebben toch meestal wel de meeste volgers en die stemmen natuurlijk allemaal op die veulens. Moeten die gebruikers toch zelf weten, of ze hun hele (paarden)leven op bokt willen neergooien en 20 uur per dag online zijn?
Nies_ schreef:Jellybeans schreef:En voor de rest ik het toch eigenlijk ook wel logisch dat de meest actieve en de meest zielige verhalen winnen? Die hebben toch meestal wel de meeste volgers en die stemmen natuurlijk allemaal op die veulens. Moeten die gebruikers toch zelf weten, of ze hun hele (paarden)leven op bokt willen neergooien en 20 uur per dag online zijn?
Dat is het punt toch niet? Er wordt gevraagd hoe het zou kunnen komen dat de inschrijvingen zo terug lopen en daar wordt antwoord op gegeven.
Van mij hoeft zo'n populariteitsstrijd niet, dus ik stem niet en zou ook niet meedoen, dat anderen dat wel doen moeten ze zelf weten, daar heb ik weinig mee te maken. Ik vind het eigenlijk een beetje hetzelfde als uitgelicht, ondanks dat mijn laatste topics er altijd in gestaan hebben vind ik die "social" media populariteits onzin helemaal niks en dan druk ik het nog voorzichtig uit.
Buiten dat vind ik "gouden bokt veulen" een behoorlijke penny titel, waarvan het dus ook te verwachten is dat degene met de grootste penny aanhang wint, maar dat was niet de vraag in de OP.