Wow Marielle wat een tieten!! (Ik bedoel je paard he!! )
Az ook al zo spannend!!! Zou er dit weekend wat geboren gaan worden.....
Star zit morgen op 290 dagen, nog 10 tot we op de "veilige" 300 zitten. Ze maakt echt nog helemaal geen uier aan, dus ze gaat vast weer minimaal 340 dagen dragen
Hahah hier ook nog geen uier. Geduld is moeilijk hihi, ben nieuwsgierig. Jongste hier zei vandaag ook al, heb nog nul geduld hihi
Al_Zawraa
Geplaatst: 20-02-16 21:23
Zo, net de paardjes binnen gezet en avondcheck gedaan.. En... we zijn van mini-hars naar mini-drupje gegaan
Ze had weer een heel klein harsje, maar die vond ik wel verdacht wittig van kleur, terwijl het vanochtend nog echt gelig was. Dus harsje eraf gehaald, wat direct gevolgd werd door een waterig-wit drupje, die weggeveegd en toen nog 1. Was naar mijn idee nog niet wit genoeg, en voor de grap even een melktestje gedaan, die was 7.0 bij de ene speen en 6.7 bij de andere, maar dat kan snel veranderen. Normaal houd Aziza het zodra ze melk heeft nog hooguit 8-36 uur binnen, dus de kans op een verjaardagscadeautje voor haarzelf wordt toch wel groot, van mij mag ze ook wel weer eens een bevalling overdag doen
Krijg het heen en weer, ik ben de volgende ja Pris had vanmorgen een hele slappe staart en doos, kont is dril pudding en de spenen zijn behoorlijk gevuld en veranderd van vorm...Ik hoop toch wel dat ze nou vaart gaat maken.
Succes meisjes, het is dat ik geen gokker ben...anders had ik er wel geld op willen inzetten hahaha!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!! Aziza gaat zichzelf een cadeautje geven!
Ik wil ook een veulentje! Maar niet nu, niet in dit weer. Dus eigenlijk wil ik dat het heel snel mei is!
Al_Zawraa
Geplaatst: 20-02-16 21:48
Nou het weer is nu idd wel bagger ja! Maar ik ben blij dat het in ieder geval warmer is dan afgelopen week, toen was het op stal echt wel heel koud, dat is ook niet prettig voor zo'n kleintje. En ik moet zeggen, tot nu toe is het altijd wel mee gevallen hoeveel ik ze binnen heb moeten houden vanwege het weer.
Lisa, ik ben heel benieuwd wie er uiteindelijk eerst zal gaan. Ik had toch echt verwacht dat Pris Aziza voor zou zijn! Straks in één keer een hele babyboom.
Ik ga in ieder geval om 12 uur nog een keer checken op stal.