als je even enkele berichtjes terug had gelezen, had je gezien dat die (al lang) geboren was. Maar ze hebben idd nu nog stéeds de low alert er op staan, al sinds vanmiddag! pff, had het ook al op MS gemeld, maar blijkbaar heeft nog niemand daar wat mee gedaan?
Oh yes het topic weer gevonden! Vorig jaar een flink aantal veulens geboren zien worden, morgen maar eens kijken of ik op de iPad het ook voor elkaar krijg! Toch altijd leuk en interessant
jolmer20
Geplaatst: 22-01-14 16:28
@joyCiej007, sorry, zat op mijn telefoon dus had even de tijd en mogelijkheid niet om te kijken .
Er zal ook niet heel veel gebeuren 's nachts gezien het bij de meeste stallen die meedoen nu overdag is. En de meesten bevallen 's nachts (op mijn ene merrie na, die wacht netjes tot een uur of 9 's ochtends).
Nog 3 maandjes en dan kan ik naar mijn eigen camera staren.
klopt........ al heb ik vorig seizoen toch echt wel wat halve nachten slaap gemist omdat ik aan het marestaren was en de éne na de andere bevalling te zien was
Ach ja... Misschien maar een goede reden om naar bed te gaan Af en toe vind ik het ook wel leuk om een merrie die zich buitengewoon gedraagt te spotten...