Je bent al minstens sinds Mei aan het aftellen, toen je bij mij langs kwam.. Het duurt nu wel errug lang hoor!! Iets zegt mij dat je over een half jaar ineens een jaarling naast je merrie'tje hebt staan, die nog een extra jaartje bij mams in de buik wilde zitten.
ik zag je topic al toen je het net geopend had. Toen zat ik ook te wachten op mijn veulen bij mijn pony. Mijn veulen is inmiddels 2,5 maanden oud. En nu had ik verwacht leuke ezel baby foto's te kunnen zien. Maar helaas laat ze wel heeeel lang op zich wachten.. En ik vond 2 weken wachten al erg lang... :S
Zie je wel haar buik bewegen? Ik had laatst bij een klant met een dikbuik shet die scheindrachtig was.. Al lijkt dat me zeer stug met zo een mega buik!!
Veel succes met het wachten! En hopelijk word de ezel familie snel uitgebreid!
Nee, nog geen nieuws. En nee, ze is niet schijnzwanger want de veearts heeft haar opgevoeld en er zat een veulen in. Ook beweegt het best veel dus er zit écht een veulen in hoor. Jullie moeten gewoon, net als wij, geduld hebben
Natuurlijk hebben wij geduld... IS HET VEULEN ER NOG NIET!!!!! Wachten lijkt altijd lang te duren maar dit duurt wel heel lang. . Wat zul jij blij zijn als het veulen er is en je weer normaal kunt slapen.
Goh echt kei spannend! We wachten rustig af. Een ezelsveulentje is zo schattig. Maak je ook een paar foto's (als dat lukt) als t veulentje nog nat is? en dan de make-over naar droog? Zo mooi, eerst zo'n nat hoopje met oortjes die hangen en dan een droog pluizebolletje met van die mega oortjes die eigewijs rechtop staan!
Pfff meine liebe, dit duurt echt eeuwig! hahaha. Wachten duurt lang als je ergens naar uit kijkt he ts? Ben benieuwd wanneer ze je gaat verrassen!
Suusje1972
Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-11 12:27
Ga ik zeker doen (aangezien fotografie ook een hobby van me is komt dat wel goed!). En ja, ze is ook veel te dik maar als het veulen er straks is gaan we vanzelf minderen met van alles.
Goed, even een plaatje van de stalcam van zojuist dan maar? Big Mama aan het hooi/stro:
Sjors
Geplaatst: 07-08-11 19:57
lekker dik! zou echt zo moeten komen..... en zand in de stal lijkt me niet echt lekker tijdens haar bevalling