Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PureSylk schreef:PureSylk schreef:Is het misschien een idee om een telefoonnummer onder de cam te zetten waarop jullie bereikbaar zijn wanneer ze begint?
Nog maar een keertje mijn vraag.
Hoe wil je dat mensen je bereiken als er wat gebeurt?
Maaike_Ma schreef:krijg alleen stilstaand beld rest doet het nie?
japielover schreef:bij mij doet hij het wel ze staat denk buiten?
PureSylk schreef:Is het misschien een idee om een telefoonnummer onder de cam te zetten waarop jullie bereikbaar zijn wanneer ze begint?
melanie_h schreef:Stef_Alinda, dank je wel voor je verslagje. Dat ze schrok van iets achter haar kan zijn dat ze schrok van Keepsake (paardje naast haar)![]()
franka, wat raar dat je kwaadwillige softwear kreegKan misschien dat je comp te veel beveiligd is
![]()
Bailymix en iklieftponys, ik denk zelf dat het nog wel even duurt voordat er wat geboren gaat worden, uier is nog lang niet alarmerend.
kitten84, ze staat inderdaad overdag buiten en komt savonds weer binnen. tegen de tijd dat ik denk dat het niet meer zo lang gaat duren gaat ze meer op stal, maar zolang dat dat nog niet is mag ze lekker nog overdag buiten rondscharrelen![]()
Voor de rest allemaal alvast bedankt voor het meewaken.
gonnyvdz schreef:ze staat nu met der kont tegen de muur aan wat met der oortjes te wiebelen
dat zal echt niet lang meer duren
E_Nalanta schreef:gonnyvdz schreef:ze staat nu met der kont tegen de muur aan wat met der oortjes te wiebelen
dat zal echt niet lang meer duren
Sluit ik me bij aan!Wat leuk om zo een pony te zien, gewoon in de nacht, lekker slapen en suffen...
Edit: schrik me gek, opeens wilde beweging omhoog; uitrekken...Ze loopt steeds rond, veranderd van been/plek...