Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Brando090309 schreef:ik vraag me bij deze wel af wanneer die fabriekanten eens werk gaan maken van die verdomde ringen, zelf heb ik er ook al last mee gehad maar heeft nooit zo'n vreselijke gevolgen gehad.
IIG wenst ik je heel veel sterke, ik weet dat het pijn doet om afscheid te nemen van zo'n dier... het heeft tijd nodig maar probeer jezelf niet te verwijten, hoe moeilijk dat ook is.
Pluttersput schreef:Ik denk niet dat ze er iets aan gaan doen, zelfs al overbelast je ze met commentaar. Het gaat vaak fout, maar ik denk dat ze ook best vaan klachten krijgen. Als iedereen maar ietsje beter oplet door dit verhaal, maakt het het verlies van Dorisje al iets makkelijker.
kimmie261 schreef:ach gut...wat een vreselijk triest bericht..![]()
ik kan me je schuldgevoel begrijpen,maar je wilde niet de hele spuit geven,je bedoeling was gewoon de goede hoeveelheid,dat ie doorschoot is een ongeluk geweest,geen opzet,dus je hebt haar niet vermoord...onthou dat echt heel goed!
echt heel veel sterkte met dit verlies,en vergeet niet dat je hiermee toch heel veel mensen hebt gewaarschuwd,die vanaf nu veel meer opletten bij ontwormen van en veulen ,en de ring zeker 100 x nachecken...