zal zo de fotos van vandaag uploaden . zijn swel in stal genomen dus misschien niet helemaal duidelijk .
Hope2012
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-09 21:49
hier 2 fotos van onze dikke dame vandaag . ze zijn in stal genomen en niet even duidelijk maar dikke buik is goed zichtbaar .
hier van de bovenkant en hier van zijkant .
fotos van uiers heb ik niet kunnen maken doe morgen nog een poging .
_R_G_
Geplaatst: 10-03-09 21:50
gerum ponytje. moet nu toch niet meer lang duren Die van mij is nog lang niet zo dik (is ook wel een heel stuk groter maar toch)
Misty2001
Geplaatst: 10-03-09 21:51
haha ze heeft duidelijk op haar linkerkant gelegen , volgens mij mag je haar wel eens gaan poetsen en zag bij de eerst foto's ook beetje lange hoeven naja het is niet ernstig hoor,
maar ze is idd wel lekekr dik. zou het tweeling worden.. ben ben echt zo benieuwt.. :d maar weetje wel hoe het veulen eruit komt te zien , je weet wle hoe de vader eruit ziet toch
arm ding vind het nog knap dat ze nog steeds lekker rondwandelt .
ze moet ook nodig naar de smid maar smid wilde dikke dame niet plagen en zei wacht maar even tot ze bevallen is duurt niet lang meer . tja zijn nu al 4 weken verder .
nou ze ligt verder helemaal niet had net hooi gegeven en ze heeft de nare gewoonte precies voor mijn voeten te lopen als ik met hooi loop . ze krijgt netjes elke ochtend na haar brokjes dr vaste poetsbeurt daar blijft ze speciaal voor staan . en dr vader is een voskleurig dekhengstje dus denk verder dat het een vosje word aangezien die kleur erg overheersend is .
maar de tijd zal het leren hoop dat we er snel achterkomen .
tot nu toe ga ik er wel van uit dat het er maar een is . hoop eigenlijk niet dat het er 2 zijn . maar we houden het goed in de gaten . hebben om beurten waakdienst .
laat je haar wel eens een kwartiertje met rust? Mijn merrie heeft tot twee keer toe gewacht tot eventjes rust. Ik dat kleine momentje begon het meteen en dan konden wij er wel bij zijn.
Hope2012
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-09 22:50
ja hoor zeker wel we zijn er om de paar uur . de wei is 5 km rijden en ga daar niet de hele dag zitten . als we zien dat ze weeen heeft gaan we in kantoor zitten op 10 meter afstand van haar . maar dit is nog niet nodig geweest .
echt de alllllllllerlaatste gok: van 14 maart, een merrie
Misty2001
Geplaatst: 11-03-09 16:54
haha wildgirl, hoeveel gokjes heb je al gedaan , ik blijf er nog steeds bij volgende week woensdag op 18 maart , een merrie denk ik.. :d
maar ja is ook zo karina 1977 als je het veulentje ziet, denk je vaak al aan een naam en dat wordt het dan meestal.. als je nu al gaat uitzoeken hoe die heet, weet je ook niet of het er wel bij past , en de eerste 2 a 3 dagen luisteren ze toch niet naar de naam hihi dus heb je nog genoeg tijd te denken
maaja ben zo benieuwddd.
marrlinde
Geplaatst: 11-03-09 17:11
haha, ach misty2001, wat wens jij dat beest toe zeg, nog een week!
hahaha nou het duurt nou echt wel heel erg lang hoor!
(volgens mij zit karina1977 ons gewoon voor de gek te houden en alle fotootjes te photoshoppen, komt helemaal geen veulen )