Hoiii!
Ben weer terug van vakantie! (2 weken Gaasterland)
Gefeliciteerd met alle geboortes van veulens en jee, PVD sterkte met Dyana!
Goh Aziza en Chloe zien er goed uit! (en de hondjes)
Hiboune, komisch zeg die foto's!
Mooie kleur deken!
Update Farah Basira(20 juni, merrie, m. Susan v. Scapino BB):
Ik heb vandaag Farah kunnen ontwormen, ivermectine voor 100kg.
Het was gister een drama om Susan en Farah uit het land te halen, tot 3x toe moest ik Susan weer los laten. Een keer omdat er een KWPN-ruin van 3 jaar in volle vaart achter Farah aan zat, ze werd gewoon bij Susan weg 'gestolen' toen ik Susan net vast had. Ik heb het touw maar weer losgemaakt en Susan als een gek staan aanmoedigen in de race om Farah weer terug te krijgen. Ik was zooooo bang dat het mis zou gaan!! Maar gelukkig ging het goed. Maarja arme Susan kreeg natuurlijk niet echt het vertrouwen zo...
Vandaag had ik allerlei hulp mee en had iedereen doorgepraat over deze 'militaire operatie' om ze veilig uit de groep te krijgen.
Gelukkig ging dit prima, tis ook zo'n groot land en 13 pony's/paarden/veulens.
Daarna op het erf was Farah zoooo makkelijk. Kon het halster omkrijgen en haar rustig voor het eerst in haar leven ontwormen. De kinderen konden haar aaien en ze stond gezellig tussen ons in tijdens de fotosessie...
Heb haar in een ander landje gezet, kleiner(geboortelandje). Met Shet en veulen. (en schapen) Echt veel gezelliger! Hoop dat het gras genoeg blijft groeien, ieg ga ik haar wel bijvoeren. Beter die rust zodat ze ook nog eens lekker kunnen gaan liggen en rollen. Het klinkt heel romantisch, opgroeien in de kudde. Maar niet als je moeder zo laag in rang staat!
Leuk dat er zoveel hier alweer aan volgende veulens kunnen denken! Ben bijna jaloers!