Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jeddah schreef:Dat boek was $23.07, daar komt verschepen nog boven op, maar d euro staat gunstig, dus in euro's is het een stukje minder.
Engels is mijn eerste taal, dus voor mij alleen maar makkelijker. Ik weet niet of het boek ook in Nederlands uitgegeven wordt??
jeddah schreef:En wat voor eentje, ze ziet er echt prachtig uit MissHIS!!
Ze is dan wel niet gepoetst enzo, maar ik vind het een geweldige foto!!
Ze straalt ook echt de rust en wijsheid van een fokmerrie uit!
Mac schreef:Ben er even een dagje tussenuit geweest en zie ineens allemaal echt serieuze BUIKEN en geharste uiers!!
Colin wist me bij terugkomst te melden dat Pepsi (net als Lady) heerlijk heeft liggen zonnen. Hij had er ook foto's van gemaakt. Net zoals vorige keer toen het zonnetje lekker scheen en Pepsi lag te snurken, heeft Lee de hele tijd de wacht gehouden. Pepsi lijkt wel een gestrande walvis:
Deze vind ik ook wel erg schattig:
Toen ik de paarden 's avonds binnen haalde, merkte ik dat Pepsi kont helemaal aan het inzakken is .... hmmmm ... het gaat hard!
jeddah schreef:Wat bedoel je met geharste uiers? Kegelt Peps al????
jeddah schreef:Hoe gata het verder met Pepsi? Bij Sim op dit moment geen grote ontwikkelingen, haar uier blijft ook al een dag of 4 hetzelfde.
jeddah schreef:Wordt je inmiddels ook niet GEK van nieuwsgierigheid??? Ik kan echt nergens meer aan denken... alleen veulen, veulen, veulen, af en toe een praatje tegen de Color Gods houden en hun laten zien (met behulp van dreamhorse of de Journal) wat ik mooi vind...