Balko, ik snap dat je scant vanwege de spanning hoor. Ik wil het natuurlijk ook heel graag weten. maar ja, ik dek toch niet meer als het nu niet meer goed zit en het is dan even 'makkelijk' €85,- besparen na de rekening van I.
Bamorka, fijn dat je Dautzen toch weer hebt laten insemineren. Hopelijk geeft het je wat afleiding.
Fleuribelle, balen dat Maike niet drachtig is

AM, wat is Winston toch een knap ventje

Jenny, pfffffff.... wat een gedoe zo met Picture zeg

Kiki, nee, die rekening valt niet mee, bijna €1800,-, even je hengstje laten castreren

Balko schreef:Jenny, maar de choluron had nog niet kunnen werken. Daar gaat meer tijd overheen.
Ik zou dus wel mijn dierenarts dit aankaarten. Kost allemaal al zat, als ze dan ook nog onnodig die troep in gaan spuiten zou ik niet blij zijn!!
De chorulon bij Fi kostte €45,38. Beetje zonde inderdaad als dat dan ook nog eens onnodig gespoten wordt.
AM, aahhh arme WT, gelukkig heb je het opgemerkt!
Muronia schreef:Ei afspuiten vind ik niet nodig, dit seizoen telkens maar 1 inseminatie nodig gehad per cyclus met beide merries zonder afspuiten. Met diepvries zou ik het wel doen.
I was mijn eerste KI en de veearts (eentje die ik normaal nooit heb) spoot het eitje af zonder overleg en twee dagen later was het eitje weg. Vorig jaar eitje niet afgespoten en toen moest ze twee keer geinsemineerd worden (toch weer extra verzendkosten, twee keer insemineren en een extra keertje €85,- voor de scan). Dus dit jaar wel af laten spuiten toen ze op woensdag geinsemineerd werd. Omdat de kans er anders in zat dat ze vrijdag weer geinsemineerd moest worden en de veearts dan zondag (uiteraard) moest komen om te kijken of het eitje weg was. Dus ook vanwege I z'n hoge rekening nu maar gekozen voor chorulon van €45,- ipv de kans op extra verzending, nog een keer insemineren en nog een keer scannen op zondag. Dat zou samen neerkomen op ongeveer €270,-.
Gefeliciteerd met het kloppende hartje Cio. Nu lekker een hele lange winter wachten

AM, balen dat WT niet drachtig is. hopelijk kan je snel weer insemineren!
Gefeliciteerd Mirjam!
Jenny, ergens 'hoop' ik voor je dat de swab afwijkend is. Dan kan je er wat mee en wordt ze hopelijk na behandeling wel drachtig en krijgt ze een gezond veulen.
Hier dag 40 vandaag. Nog 300 te gaan. O nee, het is Fi, nog 280 ofzo