Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Neonlight schreef:Meissieline, welkom!
Incrediblue Two, nakomeling van Incrediblue Too? Of bedoel je die laatste hengst?
Enorm gaaf getekend, alleen persoonlijk vind ik het wel jammer dat je een typisch rijpaard met een APHC kruist.Tenzij je eigen doel natuurlijk westernsport is.
Hengst schijnt wel PSSM drager te zijn, als het Incrediblue Two tenminste is.
J_emma schreef:Ik heb trouwens een halster-wenprobleem: alles is te groot. Vandaag kwam bij Epplejeck besteld shetlanderveulenhalster (!) binnen en ook dat zakt finaal van zijn hoofd. Dus of hij moet er héél snel ingroeien, of ik moet echt serieus kleiner vinden. Heb er nu 2 waarbinnen verzuipt en 2 die echt de komende paar maanden nog niet passen.
KahluaB schreef:kyrkelover schreef:Ze is inmiddels ook begonnen met erg veel drinken en staat voornamelijk tegen de muur aan geparkeerd.
Toevallig viel het mij gisteren op de stal cam ook op dat mijn merrie best vaak dronk; ik heb er nooit bij nagedacht dat ze dat een tijdje voor de geboorte doen ,maar dat is natuurlijk best logisch.
Hoelang van tevoren doen ze dit ?
Mijn merrie is maiden en heeft nog niet heel veel uier, vandaar mijn vraag,maar het zal wel toeval zijn!
J_emma schreef:Ik heb trouwens een halster-wenprobleem: alles is te groot. Vandaag kwam bij Epplejeck besteld shetlanderveulenhalster (!) binnen en ook dat zakt finaal van zijn hoofd. Dus of hij moet er héél snel ingroeien, of ik moet echt serieus kleiner vinden. Heb er nu 2 waarbinnen verzuipt en 2 die echt de komende paar maanden nog niet passen.