Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Murosch schreef:jumpyhorse, candalisa, Tinniie en AM_horses gefeliciteerd met de dracht en kloppend hartje!!! Ajesca ook voorzichtig gefeliciteerd. Het lijkt toch nog een beetje goed te komen bij iedereen, wat fijn!
Renske gefeliciteerd met de mijlpaal!
Jolandje hier 2 jaar geleden ook op 40 dagen kloppend hartje inwendig gescand bij onze mini. Dat ging probleemloos.
ajesca wat balen van de keuring! Dat is nu precies waarom ik de hele tijd nog aan het twijfelen ben of ik wel of niet en wanneer met mijn vierjarige merrie naar de keuring moet gaan. Afgelopen jaar vond ik haar nog wat sprietig. Nu is ze wel verder uitgezwaard. Ik zou haar zo graag ster willen hebben, maar als het nu niet lukt dan is de kans verkeken. Ik denk namelijk ook dat als er eenmaal wat op papier staat, dit niet vergeten wordt en de kansen voor later nog eens wel heel klein worden.
Succes vandaag Luna2006!
Hoe ver is Wild Thing nu dat het niet meer goed op het scherm paste AM?
baudyh gets gebroken heup is inderdaad heel rot, helemaal op die leeftijd. Ik heb het zowel met mijn oma als mijn opa meegemaakt en dat is niet niks.
paardje2013 ik ben wel een beetje verliefd op de hengst die je gekozen hebt hoor, wat een knap ding!
xHylkje nu jouw merrie nog, kom op!
Vulina schreef:Hoi Razz! WelkomWat voor afstamming heeft je merrie? Ik heb dit jaar een super fijne Ferdeaux x Jazz gekregen! Hier paar weekjes oud[ [url=m/garxOy.jpg]Afbeelding[/url] ]