Het gaat lekker hard hier.
Ik heb wel alles gelezen, maar kan het qua reageren niet helemaal bijbenen. 
Gefeliciteerd in elk geval suffie en mijnlieverd!
Fotsy schreef:Mensen die zeggen dat hun merrie nog alles kan en zich heel goed voelt, zijn zelf nog nooit zwanger geweest, denk ik dan

, wat die hormonen met je lichaam en geest doen, niet echt aangenaam

is toch een hele huishouding dat verandert of je nu wil of niet. Is bij dieren net hetzelfde al tonen ze dit niet (alhoewel je dit aan mij ook niet zag hoor

)
Haha, of het goed te vergelijken is weet ik niet, maar nu ik zelf zwanger ben kan ik inderdaad wel wat meer begrip voor andere zwangeren (mens en dier
) opbrengen. 
Balen dat je op het laatst nog moest switchen Vulina. En dan ook nog te laat bij de ene merrie. Hopelijk verloopt de rest wat soepeler.
Helaas best wel wat merries niet drachtig gescand las ik. Allemaal op naar hopelijk meer geluk in de volgende ronde!
Murosch schreef:Hier slaan de zenuwen ontzettend toe nu de 18 dagen aan het naderen zijn. Ik heb hier een pony die zo anders is in gedrag, zo ontzettend op aandacht en knuffels gericht, dat ik hele goede hoop heb dat het raak zou kunnen zijn. Wordt het nog een grotere tegenvaller als dat niet zo mocht zijn natuurlijk, helemaal aangezien ik had besloten om haar niet nog eens naar de hengst te brengen en het dus nu of nooit moet zijn.
Ik kan me voorstellen dat je jezelf helemaal gek maakt. Als ze zich zo anders gedraagt is dat een goede reden om hoopvol te zijn, maar ik begrijp ook dat je jezelf wilt beschermen tegen een teleurstelling. Ik hoop voor je dat het snel maandag mag worden!
Grappig dat veel mensen al zo bezig zijn met namen en zelfs veulenhalsters. Zo ver ben ik nog niet hoor. 
Memere en Starwien gefeliciteerd! Wel vervelend dat je voor de andere merrie weer zo'n eind hebt moeten rijden Starwien. Hopelijk nu meer succes. Evelien__ ook gefeliciteerd!
Wat verdrietig van je hond rienne.
Wij stonden twee weken geleden op het punt om onze hond in te laten slapen, maar gelukkig gaat het nu weer veel beter. Hij is ondertussen wel al 17 en dan komt hoe dan ook het eind een keer in zicht. Hoort er wel bij, maar went nooit.
Starwien schreef:Pff ik snap dat je daar niet blij mee bent Goeroe! Je betaalt nu voor het scannen en je hebt niet de info die je wou
Van het geld lig ik niet wakker. Ik denk dat ik mede namens Aniek spreek als ik zeg dat we op een serieuze manier met het fokken omgaan en dus zo goed mogelijke beslissingen willen nemen. Er kan immers al genoeg misgaan waar je geen invloed op hebt, dus kan je dat beetje waar je wel iets aan kunt doen maar beter zo goed mogelijk doen. Als je dan duidelijk gecommuniceerd denkt te hebben met een dierenarts is het jammer om te moeten constateren dat er toch een misverstand ontstaat waardoor een extra handeling nodig is. Ik kan me ook voorstellen dat sommige mensen zich misschien afvragen waar ik me druk om maak hoor. We mogen ons natuurlijk enorm gelukkig prijzen dat alledrie de merries zo snel drachtig werden (en dat doen we ook hoor!). Het gaat inderdaad om Rutgers Murosch. Op zich zijn wij ook erg goed over hem te spreken. Ik zie er dan ook wel al een beetje tegenop om hem maandag te bellen met de mededeling dat we niet tevreden waren. Toch denk ik dat het beter is om dit misverstand maar zo snel mogelijk uit de weg te ruimen. Zijn vervanger deed ook maar gewoon haar best, dus die kan ik niks kwalijk nemen.