Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Neonlight schreef:Bimmetje, ik kom er niet heel veel, maar probeer mijn hengst wel iedere maand een bezoekje te brengen. Zou hem wel meer willen zien, maar heb een chronisch tijdgebrek. Werk zelf fulltime, en zit nu ook midden in mijn eigen wedstrijdseizoen, dus in de weekenden daar ook nog druk mee. Toevallig nu dus wel 2 keer in 2 weken geweest, maar dat kwam ook omdat ik er langs kwam vanuit Groningen. Maar anders is het ook een uur rijden voor me.
manueeltje84 schreef:Bij ons wordt woensdag mijn oude merrie gescand op dracht.(is nu van mijn beste vriendin, dus nog steeds onder onze hoede)
Is gedekt met Dynamithe AES hengst (heartbreaker x Clinton).
Is een probeersel, merrie heeft nog nooit geveulend en een 2 tot een 3 op het straalbeen.
Is toch altijd een risico als de straalbenen niet zo goed zijn.
Dus vandaar even kijken wat dit doet..
Saffier schreef:manueeltje84 schreef:Bij ons wordt woensdag mijn oude merrie gescand op dracht.(is nu van mijn beste vriendin, dus nog steeds onder onze hoede)
Is gedekt met Dynamithe AES hengst (heartbreaker x Clinton).
Is een probeersel, merrie heeft nog nooit geveulend en een 2 tot een 3 op het straalbeen.
Is toch altijd een risico als de straalbenen niet zo goed zijn.
Dus vandaar even kijken wat dit doet..
Ik ben ook beniewd. Zelf zou ik er niet voor kiezen om met zo'n merrie te dekken, straks heb je er nog een staan met "slechte" straalbenen.