May Linn Mb

x
Fallen Ash Scout Red To Remember
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hopelijk de volgende ronde meer geluk.
AM_Horses schreef:Baudyh. Hoeveel dagen is ze nu na de geboorte van het veulen? Hopen dat het pakt
Maandag gescand en een mooi ei, dinsdag geïnsemineerd, woensdag het ei nog niet weg (dit keer niet weggespoten om te kijken of ze misschien niet goed pakt door het afspuiten), donderdag geïnsemineerd en gisteren weer gescand, het ei is nu wel weg uit zichzelf. We gaan nu maar proberen haar dicht te zetten, de hengstenhouder en dierenartsen weten niet meer waar het aan ligt dat ze niet drachtig wordt. Gisteren lukte het helaas niet om haar dicht te zetten qua tijd want m'n stalgenootje had de trailer spoedig nodig, dus we gaan zondag weer naar de hengstenhouder voor het dichtzetten.. Mennnn, wat een tijd en gedoe dit. Laten we hopen dat het deze cyclus wel lukt....

Nicky1963 schreef:Mijn merrie is helaas weer niet drachtig. Al 5 inseminaties gehad ( vorig jaar 3 en dit jaar 2, van 3 verschillende hengsten). Laatste keer is ze op het hengstenstation geweest voor de beste begeleiding..
Morgenavond brengen we haar weer daar naartoe.
Ik begin zo langzamerhand de moed op te geven..
Ik voel met je mee, Imaginaerum..
Ik snap je gevoel.