mirjamalvaro schreef:Word beetje zenuwachtig van dat keuringsverhaal, hier mag Sterre morgen
Wel ontzettend balen dat het zo liep zeg
Welnee joh die van mij had gewoon pech en blijkbaar haar dag niet

Komt vast goed morgen! Succes
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinniie schreef:Proficiat!
Trotse grootmoeder hier...![]()
Er komen er nog enkele aan hier denk ikArany is goed bezig, uit een drukke dekweek (14-21 dagen geleden) 5 drachtig, eentje niet en 2 nog te scannen...
baudyh schreef:Hier liep alles gisteren een beetje anders. Mijn schoonmoeder ( woont bij ons) viel gisteren en later bleek dat ze haar heup gebroken heeft. Mijn vriend was met haar naar het ziekenhuis en we moesten eigenlijk scannen met Cassio. Maar ja ik met 1 1/2 arm krijg geen paard en veulen alleen in de trailer. Gelukkig kon de da thuis scannen dit keer. Ze moet morgen geinsimineerd worden.
Tinniie schreef:Tinniie schreef:Proficiat!
Trotse grootmoeder hier...![]()
Er komen er nog enkele aan hier denk ikArany is goed bezig, uit een drukke dekweek (14-21 dagen geleden) 5 drachtig, eentje niet en 2 nog te scannen...
Correctie, 6 drachtig en nog 2 te scannendie ene vonden ze op 15 dagen niks maar nu op 18 toch mooi drachtig, dit jaar al enkele keren meegemaakt bij onze hengsten, dat ze er naast zaten met die vroege scans...
AM_Horses schreef:Even een ego berichtje. Vanavond maak ik een bijleespost. Iets met drukte voor de keuring...
Esmeralda is net drachtig gescand[ [url=m/TkUXl7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wild Thing is ook nog mooi drachtig.
[ [url=m/gGm6Fj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het paste al niet echt meer in het beeldscherm. Het groeit in ieder geval goed