Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bonny_CT schreef:Gefeliciteerd Laura met je P! Weer een last van je schouders af.
Conchicky vind ik ook leuk klinken net als caya. Heb ook geen verplichte begin letter maar wil het met dezelfde letter als m'n merrie![]()
Wat vinden jullie van namen als een plaats, fruit of drank?
__Lauraa schreef:Luna2006 schreef:Ik heb echt heel korte en simpele roepnamen terwijl de stamboeknaam voor de merrie eigenlijk best lang is :p
Ja ik heb voor op het paspoort ook een stuk langere namen. Vergelijkbaar met Lola, roepnaam Lola, paspoortnaam: LD Live Laugh Lola.
LD komt er sws voor, en dan de roepnamen erin verwerkt!
Tinniie schreef:Bonny_CT schreef:Gefeliciteerd Laura met je P! Weer een last van je schouders af.
Conchicky vind ik ook leuk klinken net als caya. Heb ook geen verplichte begin letter maar wil het met dezelfde letter als m'n merrie![]()
Wat vinden jullie van namen als een plaats, fruit of drank?
Mona, mijn 2.5 jarige dochter heeft Bolleke's veulen in de buik al een tijdje Kaasje genoemd, dus kan best
Bonny_CT schreef:Wat voor camera heb jij mdj? Ik heb nu een watchbot te leen, krijg em niet werkend. Dus nog ff proberen en anders kijken voor wat anders
MDJ schreef:Bonny_CT schreef:Wat voor camera heb jij mdj? Ik heb nu een watchbot te leen, krijg em niet werkend. Dus nog ff proberen en anders kijken voor wat anders
Ik heb een wanscam jw0008! Besteld via lightinthebox. Word verstuurd vanaf europees magazijn dus ongeveer 3-5 dagen voor je hem in huis hebt en geen dure inklaringskosten achteraf. Bij mij iets langer omdat pasen en goede vrijdag er tussen zat. Goed nachtzicht ook voor wat ik nu getest heb. En dat voor maar 40 euro incl. Verzenden.
Cemlys schreef:Ik heb ook al Namen. Heb ze ergens opgeschreven. Maar moet toch altijd eerst het veulen zien.