Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cynthia82 schreef:Springen is ook helemaal niet goed meer voor merries vanaf een maand of 7 dracht.
Door de sprong komt er veel druk te staan op de banden van de baarmoeder. Ook kleine sprongetjes zou ik echt niet meer doen vanaf 7 maanden, hoe leuk Dais het ook vindt; haar probleem
AGarcia schreef:Mmm, dan ga ik vanaf nu echt niet meer springen.
Wat is er dan precies niet goed met de druk op de banden Cynthia?
Al_Zawraa schreef:Ja, ik zie zelfs al een droogfoto van Aziza's knappe kleinkind!
Daar hebben Majidah en Najjar zo te zien goed hun best op gedaan, nogmaals gefeliciteerd Isabel. Tot nu toe een goed jaar voor jullie!
Wat vervelend dat de nageboorte er niet helemaal af kwam, we duimen mee dat ze geen koorts krijgt.
Joyceee86 schreef:Dat gaat de dierenarts van binnen uit de nageboorte afpellen, totdat er alles uit is.. En met spoelen zorgen ze er ook voor dat zeker alles eruit is
Al_Zawraa schreef:Ze ziet er veelbelovend uit Isabel! Namibia'h trouwens ook, dat wordt al een hele dame!
Vind het erg leuk om te zien, Aziza's eerste kleinkind. We komen, als onze kleine boef iets groter is en het weer zo is dat hij de hele dag buiten kan, snel eens bij jullie op kraamvisite. Ben heel benieuwd naar beide dames irl!
Ik vind Nadjarah (hele leuk naam trouwens) qua uitstraling veel weg hebben van Majidah, iig op de foto's tot nu toe
ArabianRanch schreef:Joyceee86 schreef:Dat gaat de dierenarts van binnen uit de nageboorte afpellen, totdat er alles uit is.. En met spoelen zorgen ze er ook voor dat zeker alles eruit is
Yep precies, de merrie wordt wel suffig gemaakt, want plezierig is het niet voor de merrie![]()
Maar ze heeft zich érg goed gehouden, ben zo trots op onze ZELF-gefokte merrie, die nu ook weer een eigen babietje heeft, wat mooi is het toch