Marlijn dit wordt kitzbi,s 3e veulen achter elkaar. Ze wordt nog steeds in de wedstrijden uitgebrachtze heb nog 2 wedstrijden en dan stoppen we tot dat ze een veulen heb. maar we blijven wel gewoon door rijden.
Jeetje Elisa, dat is echt verschrikkelijk! Merrie en veulen in een keer kwijt.... Ik moet er nog niet aan denken..... Heel veel sterkte ermee.
KahluaB
Geplaatst: 15-03-09 14:18
Soms ben je gewoon sprakeloos.... Sterkte Elisa.
KahluaB
Geplaatst: 15-03-09 14:20
Als ik zoiets verschrikkelijks lees ,doet het mij beseffen dat niets vanzelfsprekend is, en dat elk goed verlopen bevalling steeds een klein wonder is...
haflingertje
Geplaatst: 15-03-09 14:23
amaze schreef:
Als ik zoiets verschrikkelijks lees ,doet het mij beseffen dat niets vanzelfsprekend is, en dat elk goed verlopen bevalling steeds een klein wonder is...
Absoluut....
Fantast
Geplaatst: 15-03-09 14:24
Elisa, heel erg veel sterkte met het verlies van je veulentjes en merrie.
Je weet dat het mis kan gaan maar de laatste dagen worden we hier wel heel erg met de neus op de feiten gedrukt.
Ook ik schiet na zulke berichten meteen weer in de stress, maar je kan niet meer doen dan hopen dat het goed gaat.
Nu hopen dat we hier weer veel goede berichten krijgen!
bokjes
Geplaatst: 15-03-09 14:26
Ben nu een paar dagen niet geweest en wat een nare berichten gelezen allemaal, Younster en Sjoert, en natuurlijk Elisa heel veel sterkte dit hoop je nooit mee te maken.
Wij zitten vandaag op dag 324, vorige week zag het er naar uit dat het veulen wel vroeg zou komen. Merrie was erg onrustig had slappe banden maar had alleen geen uit, nu een paar dagen later zijn banden weer wat straker geworden maar gaat ze wel uier aan maken en is ze heel actief. Zal eens even kijken voor foto´s die ik net heb gemaakt.
jeemig elisa dit wens je je ergste vijand niet toe. Heel heel veel sterkte!
Igora zit vandaag op ong 325 dgn, is erg afwezig en afgelopen nacht heeel onrustig, zwiepen met de staart, rondjes lopen, box omspitten. Na alle slechte berichten van de afgelopen dagen begin ik ook zenuwachtig te worden (ook met vorig jaar nog in t geheugen natuurlijk) Maar goed we zien wel. Denk dat ik vannacht maar ga waken.....
Zahlina: Emma hoe is het ondertussen met je merrie??
jennyk
Geplaatst: 15-03-09 14:40
veel sterkte elisa. Je hebt alle pech gehad die je maar kunt hebben. Vreselijk gewoon dat je merrie er nu niet meer is, daar moet je toch niet aan denken.
Samneman
Geplaatst: 15-03-09 14:48
Bah wat een rotnieuws om bij te lezen zeg. Dit wens je inderdaad niemand toe. Je zal er haast ontmoedigd van worden te fokken. Arme arme merrie. Sterkte Elisa! Ik hoop dat de volgende geboorteberichten een stuk positiever zijn, zo is er ook weinig aan.
Mijn merrie zit vandaag op haar 287ste dag en haar uier is zelfs al iets gevuld, wel erg vroeg toch?
Uier ziet er wat slapjes uit... Ik zie dit als een voorstadium zodat er straks wat in kan lopen. Bij Arlinda begon dat op dag 290 ongeveer. 11 Maart (staan een aantal pagina's terug foto's) kreeg ze echt vulling in dr uier. Dat was op 300 dagen.
Bij Casablanca in 2006, weet niet meer precies wanneer ze begon met uier maken, maar wel veel eerder dan de 300 dagen...
Ook hier weer vorderingen Vanacht was ze erg onrustig , kon gewoon d'r draai niet vinden, rond 3 uur is ze eindelijk eens gaan staan dromen en daarna ging ze al snel liggen slapen.
Uier vrijdag :
Uier vandaag, spenen vullen en laat maar komen die kleine
Muuhhh.....
Buikje
En van dat drachtig zijn word je echt erg moe .... Geen duidelijke foto , heb een foto van het scherm van de camera gemaakt
even een bedankje vanuit hier, ik had gister de stal gevuld met een groot pak zaagsel en daar een flinke laag stro overheen, echt super. bedankt voor de tip! het zaagsel had alle natigeheid geabsorbeerd, veel beter als stro, daar loopt het gewoon tussendoor. plus ze heeft een nog zachter bedje nu.
ze had weer druppels aan haar uier hangen, banden zijn slap, maar ze is heel wakker, niet sloom ofzo.