Frenia: zooo nu al beeb gevoeld! Vorig jaar voelde ik dat pas iets van 4 maanden voor de bevalling
Ik hoop dat het nu wat eerder is, al heb ik nog niet gekeken of er kloppen gereageerd wordt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik hoop dat het nu wat eerder is, al heb ik nog niet gekeken of er kloppen gereageerd wordt
Gracy schreef:Inmiddels heb ik de hengstenhouder gesproken en hij is heel erg sympathiek en wil ook meewerken zodat Gracy weer drachtig wordt. Dat waardeer ik enorm.
Morgen ga ik de VA bellen en dan is het afwachten wanneer Gracy weer hengstig wordt..
Suelza schreef:Ik ga heel hard voor je duimen en geen zorgen maken over volgend jaar, dat komt helemaal goed!!! Ik ga gewoon met Leo praten, wellicht kunnen ze samen in het land bevallen...
peetorlan schreef:Hier gaan ook de duimen rollen.
En ik ga dan mee met wat suelza zegt geen zorgen maken eerst maar weer gaan voor een dracht meid.
( ik duim ook voor je dat je paardje snel weer drachtig mag worden, en dat er volgend jaar een mooi gezond veulentje komt.
bah wat naar
dan verder iedere 100 dagen erna.
nml. 100, 150, 170 (helft v/d dracht), 200, 250, 300, 320 (of. levensvatbaar) en er nog een paar tussen van 2derde dracht en 3vierde
kan alleen zo even niet zo snel uitrekenen wanneer die precies zijn
Maar ik vind het wel leuk al die mijlpalen
Vandaar een paar extra
Pfffff, 100 dagen, dan moet ik nog tot 12 oktober wachten...........Het lijkt zo'n eeuwigheid..... 
(Maar Missy is gedekt, 3 dagen later gespoeld en toen drachtig geworden, kan dat bij Djody niet dan? Of is de dekking al langer geleden?)