Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pauk schreef:Citaat:@ Pauk - ok, dus in principe zou je je geen zorgen hoeven maken. (makkelijk gezegd denk ik..)
Hopen maar dat het niet erger wordt!
Zoals het er nu uitziet niet maar ben nog niet voldoende geinformeerd en dat is ook ***..
Bovendien.. Ga jij het maar is rustig accepteren als iemand je verteld dat je paard huidtumoren heeft..
ProudJustify schreef:@Bar en Maseike: ha ha vergeleken bij die stallen is ons stalletje heel primtief hoor, maar ik ben er erg tevreden en het is van onszelf dus alleen onze eigen regeltjes.
Whiz schreef:savath schreef:Whiz,de mijne is het eerste veulen,en ze krijgt stillaan een goede uier,maar spenen zijn gelukkig nog slapjes.
Wil nu ook niet te vroeg een veulen,maar zo rond de 11 maand is super.
Beestje staat nu op ontploffen.
Voor deze merrie ook het eerste veulen... Uier komt al.. maar haar spenen.. zijn nog erg verschrompeld (nog nooit aan gesabbeld he) Deze is ook zo onwijs dik.. dat ik haast medelijden met haar heb!! Ga ff in je profiel spieken naar je merrie.. van wie heb je haar drachtig??
savath schreef:Whiz schreef:
Voor deze merrie ook het eerste veulen... Uier komt al.. maar haar spenen.. zijn nog erg verschrompeld (nog nooit aan gesabbeld he) Deze is ook zo onwijs dik.. dat ik haast medelijden met haar heb!! Ga ff in je profiel spieken naar je merrie.. van wie heb je haar drachtig??
gisteren heb ik foto's van haar geplaatst.Op dit topic.
Het is tjessy of savath(ook eigen fok)
ze is een afstammeling van samber en haar moeder iwas een arabischvolbloedje.
Nu is ze drachtig van apollo van het lindebos(skipp II x Galoubet A)
de zelfde hengst als waar paulientje haar veulen van heeft.
Van wie is de jouwe drachtig?
savath schreef:appolo is een jonge hengst die zeer goed zijn best doet in jumping,jumping mechelen als 5 jarige tweede,en nu voor de tweede maal een internationaal meegedaan en bij de eerste 5 dus is op de goede weg.
Mooie merrie heb je.
Ben eens benieuwd naar het veulen.
Farenca de halfzus van tjessy is gisteren nogmaals gedekt ,van haar gaan we proveren een bont veulen met 75 % arabisch bloed.