Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Odess

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 14:23

Nou hier dan foto's van mijn drachtige dame; vandaag al 270 daagjes! Yay, nu heb ik ook een exemplaar met haar Haha!

Afbeelding

Zowaar een fotogeniek moment!

Afbeelding

Haar buik van de linkerkant bekeken. Hier kan je ook al goed zien hoe mooi ze alweer in haar vacht zit! Vandaag de 200 grams (vanplaats 500) deken maar eens opgedaan. Met temperaturen van +10 lijkt me een winterdeken niet zo nodig Haha!

Afbeelding

Madame aan de rechterkant.

Afbeelding

Haar uier stelt niet veel voor momenteel Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 15:44

Jahoeoeoeoeoeoe!!!! Biebje zit op 300 dagen!!!! Clown

Nog maar 35 a 40 dagen wachten!!! Ze begint nu ook zo nu en dan heel boos te kijken als het veulen beweegt. En gisteren was de PA nog even op stal, hij vond haar ook wel errûg dik... Haha!

Hoop dat t veulen niet te groot is zo voor de 1e keer!

Haar spenen wijzen nu trouwens ook naar binnen, schattig gezicht hoor, aan de buitenkant van die echte "zakjes" en dan aan de binnenkant twee spenen die elkaar bijna raken... Knipoog

Wat een dikkerdtjes zijn er weer bij gekomen!!! Echt leuk!!!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 15:46

Jippie!!!!!!!!!!!! Heerlijk idee dat het nu echt op gaat schieten he??!!

@Odess, ze ziet er goed uit! Fijn dat de uier nu weer veel minder is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 15:50

Echt leuk hoor!!! Gaat nu echt snel!!! [naam] loopt geloof ik 9 dagen achter op Sim toch? Misschien komt t bij haar wel eerder Haha!

Kelan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 16:31

Odessa ziet er goed uit! Ze draag mooi "naar beneden"

Grappig om te zien dat verschillende merries zo verschillend kunnen dragen. Rigaud is ongeveer net ze ver als Odess, en die heeft lang niet zo'n skippybal buik van de zijkant als Odessa, maar Ri is wel enorm breed.

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 17:57

Odessa heeft echt een prachtige buik!
Ze ziet er super uit Lachen

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 17:59

@Yoline: Pepsi rolt normaal gesproken heel makkelijk om, maar vandeweek bleef ze ineens "hangen" Haha! . Ze lag toen even ondersteboven te trappelen en draaide toen weer terug naar waar ze vandaan kwam. Ze bleef even liggen met een blik van: Verward

@PhiaBink: je moest het veulen maar Harry (Harrioso) noemen denk ik. Je hebt hier te maken met een zeer rebelse zoon van koninklijke bloede ...

@Wendy-Kila: hopelijk valt het mee. Misschien toch maar zo'n schuurborstel of -mat kopen voor in haar stal. Heeft iemand die eigenlijk al uitgeprobeerd?

@Kitty: strontverwend zijn die zwangere mutsen. Die van mij testen ook altijd hoe mijn pet staat. Als ik bereid ben ze op de hals te kriebelen, manoevreren ze zich heel behendig ondermijn hand door tot *goh, heel toevallig* hun kont onder mijn hand zit.

@Odess: da's ook wat. Wij willen uier, jij natuurlijk (nog niet) ... Odessa's uier is nu lekker rimpelig en bijzonder ingekakt. Houden zo Knipoog !

Wat ik trouwens tijdens Lee's vorige dracht heb gemerkt bij het rijden is dat ze een schop van het veulen wel eens verwarde met een schop van mij. Bij een beweging van het veulen speerde ze dan ineens met een wat paniekerige blik onder me vandaan. Dat vond ik altijd wel heel sneu ...

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 18:01

Een nieuwe manier om het geslacht van het veulen te kunnen voorspellen!

"I read on another list how one lady predicted colts or fillies by looking at the hair on the mares tail. If the hair near the top of the tail, along each side curls up some, its predicts a filly. If its straight, its supposed to be a colt. She said should wait until the mare is at least 9 months along for it to work. Supposedly the filly will be producing estrogen which may cause the tail hair to curl while the colt doesn't Someone want to try this?"

Zou dit kunnen kloppen Verward ???

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 18:09

Mijn Melody begint nu langzaam ook een buikje te krijgen, moet nog tot 16 mei.....

Afbeelding

Rubinstein x Akzentus drachtig van Fürst Heinrich....

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-05 18:09

Hmmm, ik heb bij Odess nog nooit haar zien krullen, dat is echt zo steil als wat! Maar om nou te zeggen dat ze dan per definitie een hengstenveulen krijgt... Het staat wel wijduit, telt dat ook ergens voor Clown

Maar Ivanka is er vast al heel vroeg bij, die had toch zo'n krullende staart! Dan wordt het een merrietje Tinne!

Edit: Rhea, ik vind dat ze al een mooie buik heeft hoor! Mooie foto ook Lachen Helemaal hoefjes gepoetst enzo. (of zie ik dat verkeerd?) Die van mij heeft op de foto's de mest nog aan de benen hangen Clown

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 18:16

Odess schreef:
Hmmm, ik heb bij Odess nog nooit haar zien krullen, dat is echt zo steil als wat! Maar om nou te zeggen dat ze dan per definitie een hengstenveulen krijgt... Het staat wel wijduit, telt dat ook ergens voor Clown

Wat zouden al die merries met pleeborstelkapsels dan krijgen Clown ??

@Rhea: dat zit mooi evenwichtig verdeeld! Ziet er goed uit!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 18:21

Hi

Het wordt idd tijd om met Lady te stoppen met intensief rijden. Gewoon lekker recreatief. Vandaag lekker gewandeld met d'r. Pff..beetje erg oplettend (alle enge dingen waren 6 meter gegroeid Clown ).

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 18:35

Scheet vandaag nog bagger!! Ik was samen met mariska even stukje in het bos gaan rijden. Zij op Ciara, en ik op Kila. Zonder zadel, met halster en 2 touwtjes eraan. Ging op zich hartstikke goed. TOT:
Ciara ineens bok-steiger-bok-steiger doet. Mariska valt er vanaf (heeft er gelukkig niets aan over gehouden) en Ciara galopeerd er vandoor! Ik kon Kila niet houden op een halstertje, en ik er dus achter aan. In volle galop een heuvel af, een bocht om, tussen een paar bomen door, en een weg over. Daar was gelukkig een grote plas water waar Ciara uit ging drinken, en dus gelukkig stil stond, en toen kon Kila opeens ook weer langzamer!! Dus het ging gelukkig goed, maar ik snapte Kiel echt niet. Met die dikke buik van haar in volle galop...
Drachtige dames Gestoord Frusty

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 20:02

Citaat:
Edit: Rhea, ik vind dat ze al een mooie buik heeft hoor! Mooie foto ook Helemaal hoefjes gepoetst enzo. (of zie ik dat verkeerd?) Die van mij heeft op de foto's de mest nog aan de benen hangen

nou, ik had idd de hoeven ingevet, maar verder Bloos

Vicky_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 20:46

Weer mooie buikjes gezien hier.
En de merrie's zien er allemaal even prachtig drachtig uit. Haha!

'k Ga misschien morgen eens zien of ik ook geen uierfoto's kan maken.

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 21:54

Wat zien ze er allemaal weer super uit! Haha!

@ odess: ze word echt steeds ronder! Haha!

update:

Vreya was vandaag weer zo anders! Ik snap haar echt niet meer!!
Ze was super ontspannen en ik heb daarom geprobeerd zo weinig mogelijk in de mond te zitten Dat ging dus heel goed en ze was heel ontspannen de heenweg en in de bak was ze zelfs super sloom! Ik dacht, nu is haar beste tijd echt geweest qua rijden, dus ik ging lekker wat stappen en veel buigen (ik was al lang blij dat ze lekker rustig was ) 10 minuutjes later kreeg ze blijkbaar weer wat zin om te rijden (positieve zin) en ik heb heerlijk gedraafd Ze was echt heerlijk los EN ontspannen!! Ik heb lekker rustig aan gedaan omdat ze zo braaf was beetje buigen, beetje wijken en ze was echt heel lief Daarna ook nog eens een rustige terugrit erbij! En heel goed beloond natuurlijk bij thuiskomst!:D Ik vind het wel raar ik heb gister en vandaag 2 totaal verschillende merries gezien! Zal wel door de dracht komen!
Ze loopt natuurlijk wel met een dikke buik! En misschien had ze gister haar lesje ook wel geleerd...

Dus ik weet het niet.. Ik denk dat ik het nog eventjes aanzie, aangezien het ook beter is voor de merrie om in conditie te blijven Lachen en wij hebben verder ook geen ruimte om te longeren en een rustig wandlingetje zit er ook niet in vrees ik..

Ik hou het in ieder geval goed in de gaten en als ze te visselvallig word stop ik er echt mee! Ik ga morgen weer een klein ritje maken en dan zien we wel weer verder Lachen

Wel bedankt voor jullie adviezen! Ik denk er zeker aan! Lachen

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 22:06

@ lowara: dat steekt echt al mooi uit zeg! Kwijl Ik vind het zowieso een hele mooie merrie! Ja en wel jammer van die staart.. Huilen Maar niets aan te doen! Vreya schuurt ook al best veel! Boos!

@ mac: Jou paard is dus ook wel wat 'mutsig Clown ' dat stelt me wel gerust dat het normaal is Lachen
Ze is trouwens wel tonnetje rond zeg die pepsi!! Haha!

@ loolapaloza: spannend!! Haha! Uier,slappe banden en nog 37 dagen! Haha! Dat schiet echt op! Lachen

@ tinne:
leuk schuurtje heb je daar toch? Lachen
Tussen de kalfjes Lovers kan ze inderdaad haar moeder gevoelens alvast een beetje uiten! *LOL*

@ kitty:
Dat is inderdaad heel vervelend! Ik heb er zelf ook last van! Huilen De rug van vreya is ook helemaal opgezet waardoor het naar voren gaat schuiven. Dit is een heel normaal probleem geloof ik, ik heb veel gehoord die hier last van hebben!

@ roosje17: He, ik ben dus niet de enige met dit probleem! Klinkt inderdaad erg herkenbaar! *LOL*
Ze is gewoon zo wisselvallig! De ene keer is ze voor alles bang de andere keer kijkt ze bijna nergens naar! Maar ik kan het wel accepteren dus ik haar haar een beetje (zolang het niet te gek word natuurlijk)
succes!

@ skippie1: 300 dagen alweer! Haha! Gaat echt snel!

@ rhea:
Mooi paard met een lekker buikje al! Lachen

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 23:59

Vrijalover: fijn schuurtje is dat idd Haha!. Hier staat ze ook als er een noodgeval is, met vuurwerk bijv. Of toen haar wei een paar jaar terug overstroomd was door overmatige regenval Clown

Odess: ik vind Odessa er echt goed uitzien! Glanst mooi en heeft al een mooie buik! Ik denk allemaal dat Ivanka net zo'n buik als Odessa gaat krijgen, zo'n punt Tong uitsteken. Ze zit idd al mooi in haar haren, dacht altijd dat ze bij jou zonder deken rondliep, maar ik heb me vergist Bloos.

Rhea: die draagt mooi rond! Ziet er goed uit! Hoe oud is je merrie, vind haar er nog jong uitzien Lachen

En idd *LOL* Ivanka is er vroeg bij Tong uitsteken.
Ik zat vandaag nog eens naar haar staart te kijken en het krult echt! Haha! Hm, toch maar eens beter voor de merrienamen gaan kijken dan. Heb daar nog geeneen naam, terwijl het hengstenlijstje toch steeds interessanter wordt Haha!.

Nou, ik ga slapen! Nog even goed uitrusten voor de carnaval, zou eigenlijk vanavond al gaan, maar mijn keel- en oorontsteking houdt me tegen... Dan nog maar een dagje wachten en er dit weekend volop tegenaan gaan Cool

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 00:00

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 01:48

Haha! Die is goed! Super foto is dat, en inderdaad heel Aso!! Knipoog

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 03:03

Het gaat echt steeds meer kriebelen moet hier maar wat minder vaak kijken Knipoog nu duren die laatste maanden helemaal mega lang.

Heel leuk weer die buikfoto's neem morgen ook de camera weer eens mee heb idd ook nog geen uier foto moet dat verschil toch ook eens vast gaan leggen.

heb net weer eens zitten rekenen morgen precies 7 maanden (214 dagen) schiet al op Clown

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 03:22

Simply is vanavond voor het eerst wat onrustig geweest! Ze trapte zelfs naar haar buik en ze heeft haar hooi niet opgegeten. Ze heeft 2 keer geleden en ook helemaal plat gelegen, iets wat ze normaal niet vaak doet, tijdens het plat liggen schokte haar lichaam van uit haar buik all kanten op Ach gut . Ze was ook echt aan het zuchten en het steunen, kreunen doet ze altijd, maar niet zoals vanavond/vannacht. Ik ben net nog even bij haar wezen kijken en zag het veulen echt enorm te keer gaan, ze laat daarbij ook de hele tijd flinke scheten Clown ! Ze had haar hooi nog niet op, maar staat nu weer te knabbelen.

Verder zijn haar banden weer wat slapper, maar haar vulva is nog redelijk normaal.

Dit weekend zal ik weer van onderen foto's maken Haha! , nu ga ik lekker op bed, dromen van mijn veulentje!! Dromen

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 10:09

PhiaBink schreef:
Een overdwars liggende Plokkie, door Mac omgedoopt tot Harrioso, maar door mij weer veranderd in HarriASO. Haha!

Hahahaha!!
Clown !

Jeddah! Jemigdepemig ... jouw adrenalineniveau moesten ze vanochtend maar niet meten ... zou ze ZO vroeg gaan??? IEK!! Spannend!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 10:30

jeddah schreef:
Simply is vanavond voor het eerst wat onrustig geweest! Ze trapte zelfs naar haar buik en ze heeft haar hooi niet opgegeten. Ze heeft 2 keer geleden en ook helemaal plat gelegen, iets wat ze normaal niet vaak doet, tijdens het plat liggen schokte haar lichaam van uit haar buik all kanten op Ach gut . Ze was ook echt aan het zuchten en het steunen, kreunen doet ze altijd, maar niet zoals vanavond/vannacht. Ik ben net nog even bij haar wezen kijken en zag het veulen echt enorm te keer gaan, ze laat daarbij ook de hele tijd flinke scheten Clown ! Ze had haar hooi nog niet op, maar staat nu weer te knabbelen.

Verder zijn haar banden weer wat slapper, maar haar vulva is nog redelijk normaal.

Dit weekend zal ik weer van onderen foto's maken Haha! , nu ga ik lekker op bed, dromen van mijn veulentje!! Dromen

ach, arme sim Ach gut
Ik zou me rotschrikken als je paard ineens zo doet! Bloos Ze hoeft ook echt niet lang meer he! En het idee dat het altijd eerder kan komen is ook erg frustrerend Schijnheilig

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-05 10:33

Mac schreef:
@Yoline: Pepsi rolt normaal gesproken heel makkelijk om, maar vandeweek bleef ze ineens "hangen" Haha! . Ze lag toen even ondersteboven te trappelen en draaide toen weer terug naar waar ze vandaan kwam. Ze bleef even liggen met een blik van: Verward

Hahaha klinkt ontzettend lachwekkend Haha!