Goede reis hebben ze dus gehad. Wel even spannend ja dat overladen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
fingers crossed
ze is huge 

Echt een baggerjaar. Misschien ook wel de reden dat ik niet zo actief ben geweest hier. Wij krijgen nu volgend jaar 3 veulens. Ze zitten nu op 212, 165 en 130 dagen.
normaal gaat het heel soepel bij jullie. Hopelijk aankomend jaar beter!

was geen heel klein veulen, maar echt goed verstopt. Ook niet lang over gedragen met 345 dagen, ik dacht dat het nog wel een maand zou duren.kimwilliam schreef:ooooeee er zit een tussen die al in men lijstje staat maar er zit nog een tussen die ook wel leuk iszal ik bij men lijstje zetten hihi
[/quote]
De dagen tikken voorbij. Hier word ze ook wel nog gereden momenteel tot 4/5 dagen in de week. Binnenkort zal dat wel wat gaan minderen.

Iemand ervaring hiermee? Ik heb het nog niet eerder meegemaakt. Het lijkt na 3 dagen wel wat te verbeteren. De merrie oogt trouwens helemaal niet ziek en is zelfs rad (hoe dan) .
. En 3 op 1 dag hoe gepland is dat
. En bij Liezella zie je het ook al goed. De vraag is idd of een osteo behandeling aan d'r bekken gaat helpen voor de bevalling. Anderzijds mss helpt het wel en blijft ze soepel na de bevalling. Ik heb van de week Lexie ook laten behandelen. Zij is mogelijks verkocht en ik ben bezig met haar te beleren. Maar ze bleef bokken op de singel. Bleek ze idd flink vast te zitten in de rug/bekken wat uitstraalde naar haar schoft ook. Nu loopt ze prima en braaf met een singeltje. Mogelijks moet ik haar na de bevalling ook nog eens laten doen. Maarja kan nu iniedergeval even verder.
nu maar aftellen naar volgend jaar.
Fijn dat de hoefzweer uitgesneden is. Hopelijk hersteld ze nu vlot.
. Had beloofd om hem even te showen. Hij is nog erg onder de indruk dus vlug even wat foto's in de stal gemaakt.