Gefeliciteerd Luna en Mirjam. De noodstallen werden geregeld toch Mirjam? Wel fijn als de kleine lekker warm in een stalletje kan staan. Kan me voorstellen dat het weer bij jullie er ook nog niet echt naar is.
Ik ga mij hier ook even melden! Ben al een hele tijd niet actief op Bokt. Maar dit jaar verwacht ik eindelijk mijn eerste gedroomde veulen! ❤ Al van kleins af aan gek van Appaloosa's, 4 jaar geleden mijn appaloosa/fries merrie gekocht. En vorig jaar laten dekken door Incrediblue Two, een Amerikaanse appaloosa hengst. In de kleur black varnish snowcap, wat in theorie zou betekenen dat ik altijd appaloosa kenmerken zou krijgen op het veulen. Inmiddels zit mijn merrie vandaag op 311 dagen dracht. Ze werd heel snel heel dik, de laatste weken vind ik het wat stagneren ♀️
Uier foto van 2 april
Riv_Q
Geplaatst: 07-04-21 14:36
Blijft spannend dus Smeetje! Duimen op gewoon een gezonde baby
omg Mirjam!! Even gemist. En je stallen ze heeft mooi niet naar je geluisterd. Gefeliciteerd!!
Luna jaaaaa gefeliciteerd, en lekker overdag!
Knol
Meissieliene, welkom! Ben benieuwd naar je merrie en de combi, kun je een foto neerzetten?
Gefeliciteerd Wayoflife, Luna en Mirjam!! Zie inderdaad verschillende merries overdag gaan.
Hier inmiddels op dag 314, maar geloof nooit dat dit nog weken duurt. Ze is inmiddels ook begonnen met erg veel drinken en staat voornamelijk tegen de muur aan geparkeerd. Afgelopen maandag natuurlijk uren lang zeer onrustig geweest. Uier loopt ook steeds minder terug na de hele dag op de wei.