MDJ schreef:Mooney, Nimroos staat momenteel bij bokker Donja, ik heb je merrie dus niet gezien! Wat leuk dat jouw merrie gedekt word door Pjotr!
Ah dat had ik kunnen weten inderdaad, ik wist wel dat hij uit logeren was.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ivy_power89 schreef:Succes aan alle scanners!
@rienne, jammer dat je merrie niet drachtig is, maar het is nog niet heel laat in het seizoen dus het kan nog wel toch?
Mijn merrie is vandaag op transport gegaan en morgen in nederland
Dan gaan we maandag meteen scannen om te zien hoe ver ze zit in een eventuele hengstigheid en dan laten we haar misschien al bij de dierenarts achter.
De rietjes zijn in ieder geval wel al gisteren aangekomen in Nederland haha
mooney schreef:ivy_power89 schreef:Succes aan alle scanners!
@rienne, jammer dat je merrie niet drachtig is, maar het is nog niet heel laat in het seizoen dus het kan nog wel toch?
Mijn merrie is vandaag op transport gegaan en morgen in nederland
Dan gaan we maandag meteen scannen om te zien hoe ver ze zit in een eventuele hengstigheid en dan laten we haar misschien al bij de dierenarts achter.
De rietjes zijn in ieder geval wel al gisteren aangekomen in Nederland haha
Wat grappig, ik zag je merrie langskomen op facebook. Dacht al, die heb ik eerder gezien.
Goede reis gewenst voor haar, maar dat zit wel goed als ik zie met wie ze mee is
Silly1972 schreef:ahhhhh haha ik snap het![]()
Dat vind ik knap Cynthia, had je nog wel tijd voor de paarden? haha
mooney schreef:Cynthia fijn dat je Fi weer kan gaan halen, ben benieuwd of ze reageert op haar kleine zusje als ze thuis is. Ik vraag me altijd af of ze daar besef van hebben, die van mij vormde toen ze jong was wel een terror team samen met haar broer maar zodra er ook jonge merries in de kudde bij kwamen sloot ze daarbij aan.
Nou ik durf het bijna niet te melden, maar mijn miepje is ook eindelijk gedekt hoor. Gisteren is ze haar maagdelijkheid verloren. Ik had eigenlijk de hoop al opgegeven omdat ze echt heel lelijk bleef doen, maar gisteren is ze gelukkig omgeslagen in haar gedrag (netjes precies op de dag dat het volgens de da zou moeten
) en kon ze gedekt worden. Viel echt een last van mijn schouders, nu rustig wachten tot ze afslaat en dan mag ze naar huis.