gr_roos schreef:Vief,ben blij dat je er bent, voelde me nogal eenzaam met mijn hengstenkeuze, geen pony, geen apart kleurtje en nog een volbloed ook. Heb nu in ieder geval een medestander
Aaahw

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
gr_roos schreef:Vief,ben blij dat je er bent, voelde me nogal eenzaam met mijn hengstenkeuze, geen pony, geen apart kleurtje en nog een volbloed ook. Heb nu in ieder geval een medestander
jennyk schreef:ja maar de schimmel van rianne was ook niet van 1 van jullie hengsten en ik doelde speciefiek op crempie.
Heb mijn berichtje niet helemaal duidelijk gesteld zie ik.
jennyk schreef:suelza: wat leuk dat je je hier ook meld! Welkom!
viefdepief schreef:Had een beetje hetzelfde als Suelza (gefeliciteerd met je drachtige merries!) Vond het de goden verzoeken om me eerder te melden, maar mijn merrie is nu voor de tweede keer gescand (op 6 weken) en we hebben een hartje zien kloppen. Durf het nu wel aan, dus hoop dat ik hier gezellig mee kan kletsen
De toekomstige mama (Optimist x Maykel x Rigoletto)
en de papa Roven xx:
LiiNd_Y schreef:die van mij zit inmiddels al dik boven de 100 dagen....!
zit nog te twijfelen om een scan te laten maken..tussen 50 en 60 dagen heeft ze een scan gehad..
denk dat m'n pa het onzin zou vinden
Suelza schreef:jennyk schreef:als ik het nou goed onthouden heb was het bij alle merrie's , behalve de mijnen, in het nrps topic in één keer raak toch?
Bij ons ook niet, maar wij hebben ze nu allemaal drachtig zoals het er nu uitziet!
KnedoStables schreef:Ja de merries zijn nu allemaal wel vol, maar onze stieren hebben nog wel steeds lol....
cristinaa schreef:jennyk schreef:als ik het nou goed onthouden heb was het bij alle merrie's , behalve de mijnen, in het nrps topic in één keer raak toch?
Er zijn inmiddels 16 merrie's dragend van Don Cremello du Bois....als ik het goed heb![]()
Ben benieuwd....