ehm nee sta niet in deze belboom.. vue je hebt mn nummer.. je mag me er wel bijzetten.. kan je de belboom even naar mij sturen dan?
quintusgl
Geplaatst: 03-02-09 00:37
Staan idd wel merries tussen die erg spannend zijn. Hoe zal het met Lil zijn * gaat even kijken*. Ze ligt rustig... Hopen dat het veulen bij Ella nu goed ligt.....
Nicole288
Geplaatst: 03-02-09 00:49
Het spookt op bokt, C_F krijgt net pb van mij terwijl ik niet aan het bokken was! En ik heb mijn comp vandaag nog wel uitgezet gehad om hem een paar uurtjes rust te geven
Isis rolt eens goed
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 03-02-09 00:49, in het totaal 1 keer bewerkt
is het niet een idee om bij de merries die al bevallen zijn er achter te zetten dat het al geboren is.. of die weghalen? zo wet je oo dat ze al bevallen zijn..
Volgens mij komt dat veulen van Isis verpakt in het hooi naar buiten, lekker warm
quintusgl
Geplaatst: 03-02-09 01:06
Eydis schreef:
Zelfs Dynamic is spannender dan Isis momenteel
Haha, stopt die merrie wel eens met eten?! . Ze moet liggen net als haar vriendinnetje...........maar dan met weeen.....
12 uur geweest.....mijn dienst zit erop . Ga zo maar eens slapen en nu maar duimen dat de merries het binnenhouden tot morgen! Dan kunnen we lekker door
Laatst bijgewerkt door quintusgl op 03-02-09 01:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Huh? Ik word gek geloof ik, Dynamic lag net nog helemaal andersom? Is die tussendoor gaan staan of volgt ze een cursus creatief rollen
sprite soap continues:
I JUST GOT POWER!!! YIPPEEEE GOSH AM I EXCITED!!!! I just hope it STAYS UP! I have not heard from mom, she left work about 4pm stressing about Sprite and heading to get extension cords, etc, then headed home to see her. I will post when I know something, couldnt get her on her cell.
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 03-02-09 01:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Eydis
Geplaatst: 03-02-09 01:09
Omg ik doe Marije wat met die merries van dr....moet alláng slapen! En dan hebben we opper barn queen Macy nog geen eens gehad...