Pa was erbij en alles is goed gegaan. Vanmorgen om half 5 nadat alarm eerder vannacht al 2x gegaan was. Ze had enorme uiers, maar heeft niet gekegeld... Ze was de 15e uitgeteld, dus mooi binnen de tijd!
Zo ook even weer bijgelezen. Truselientej ook veulentje vannacht; GEFELICITEERD!!!
En PVD geen idee wat allemaal bij je aan de hand is, maar jij kan volgens mij wel even oppepper gebruiken?! Sterkte iig!!!
Hier nu droog en moet eigenlijk zo blijven, vanmiddag Bixie vanavond B springen en dressuur en morgen de rest springen en nog keer dressuur. Terrein kan veel hebben, maar als regent tijdens concours niet leuk....
Gefeliciteerd met de veulentjes!! Truselientje: dat klinkt herkenbaar, dat je je fototoestel vergeten was!! Hahaha ik had hetzelfde! Fototoestel lag al dagen klaar en op het moment supreme, vergeten... Is ook zo'n stress ineens als ze gaan veulen...
truselientje gefeliciteerd! mooi he, om bij de geboorte te zijn? vond de eerste keer ook zo indrukwekkend, nog steeds wel hoor, maar de eerste keer was ik net zo hotel de botel als jij!
trusselientje gefeliciteerd!! ben benieuwd *************************************** arme pvd het zit je niet mee... ! sterkte met de kleine!! ***************************************** Rebbel gefeliciteerd
Ik ben vanmorgen even heel erg Penny bezig geweest! Heb voor bentley een zweèt dekentje gekocht voor de keuring dan ga ik haar wassen en het is zo een smeer poets dus hoop zo dat ze schoon blijft!
Maar hij is paars haha van br maatje 94 oh zo schattig! Me moeder zo ah ik smelt haha Zal vanavond eens een foto maken wedden dat jullie ook smelten haha
Iedereen bedankt voor de felicitaties, rebble ook gefeliciteerd. Dat is wel grappig, Natascha was de 15e ook uitgerekend, en dan op dezelfde dag een veulen, dezelfde tijd bijna ook nog, was 10 min eerder haha. Nageboorte is er afgepeld door de da, zat zo vast als een huis. Het is een verschrikkelijk druk veulen, maar hij is zo mak, kan hm overal aanraken, ben er zo blij mee. fotos volgen vanavond nog, moet nu eerst slapen.