Had ik deze stal niet waar ik nu sta en waar ik kan waken dan moest monnie ook naar kliniek toe
en als je die prijzen hoort daarvan uhmmmm wordt je niet vrolijk van! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en als je die prijzen hoort daarvan uhmmmm wordt je niet vrolijk van!
Ze ging gelijk hard spelen en wegrennen van mams!!

savath schreef:hey Whiz: onze merries staan op dezelfde werpdag,gaan we om het eerste,maar wel niet nu direct,laat ze eerst nog maar enkele weken bij doen he.
Hoe staat je merrie ervoor?? Ik denk niet dat die van mij lang gaat overdragen!! Maseike schreef:Nou ik sta nu ook op een andere stal, speciaal voor de bevalling omdat het niet ging op mijn oude stal.
Had ik deze stal niet waar ik nu sta en waar ik kan waken dan moest monnie ook naar kliniek toeen als je die prijzen hoort daarvan uhmmmm wordt je niet vrolijk van!

ProudJustify schreef:Maseike schreef:Nou ik sta nu ook op een andere stal, speciaal voor de bevalling omdat het niet ging op mijn oude stal.
Had ik deze stal niet waar ik nu sta en waar ik kan waken dan moest monnie ook naar kliniek toeen als je die prijzen hoort daarvan uhmmmm wordt je niet vrolijk van!
Gelukkig betaal ik niet zo veel bij onze DA, is maar 5 euro per dag dus dat is een mooi prijsje he.
Een andere stal is voor mij geen optie omdat het onze eigen stal is.
ProudJustify schreef:Ja, mijn keuze was ook erg snel gemaakt toen hij het aan bood hoor. Begrijp dat het niet de gewoonte is bij die DA dat je je merrie brengt, maar voor een aantal klanten is dit aanbod er.
Tja het enigste is dat ik waarschijnlijk

savath schreef:Whiz,de mijne is het eerste veulen,en ze krijgt stillaan een goede uier,maar spenen zijn gelukkig nog slapjes.
Wil nu ook niet te vroeg een veulen,maar zo rond de 11 maand is super.
Beestje staat nu op ontploffen.
en dan ook nog voor het veulen betalen en dan nog zelf voer betalen, jee wat een geld. Dan sta je nu zeker goedkoper zeg. Maar bevalt het niet waar je nu staat omdat je waarschijnlijk niet blijft staan?
ProudJustify schreef:290 euroen dan ook nog voor het veulen betalen en dan nog zelf voer betalen, jee wat een geld. Dan sta je nu zeker goedkoper zeg. Maar bevalt het niet waar je nu staat omdat je waarschijnlijk niet blijft staan?

Bar schreef:Ik betaal op dit moment wel E10 hele euro's per maand meer voor het veulen. En daarvoor staan Morgan en Cezanne in een megagrote kraamstal en krijgt ze merriebrok ipv de gewone brok. Stalling kost normaal ook "maar" E185 per maand, volpension.
Ik vind het gewoon genant weinig E10 per maand extra.
!
... ze wacht gewoon tot vannacht, als ik hélemaal alleen thuis ben omdat manlief nachtdienst heeft ...
(als ik hem bel op z'n werk komt ie meteen naar huis hoor, maar dat duurt toch een minuut of 20 voordat ie er is).
ProudJustify schreef:Oh oh, tja dat kan dan toch niet lang meer duren zou je zeggen, maar ja dat dachten we gisteren natuurlijk ook al, maar let op vanavond voor 9 uur is het er hoor.
Citaat:@ Pauk - ok, dus in principe zou je je geen zorgen hoeven maken. (makkelijk gezegd denk ik..)
Hopen maar dat het niet erger wordt!
nou als ik dat iederdag moet doen kan ik beter terug gaan, maar ik heb het wel erg naar mijn zin waar ik nu sta
zoveel vrijheid met je paard is ook wat anders dan 100 regels op mijn andere stal.