Lexi gemist... Ach, zat er ook wel in, de hele nacht leek ze er mee bezig. Maar goed, ben al helemaal klaar met de stallen, een watertank is al gevuld en weer naar de wei gebracht... Straks maar eens de laptop mee naar buiten en van het mooie weer genieten. Heb besloten dat ik vandaag niet meer ga doen dan echt nodig is
hahah. idd kimmes ze wil het voor ons verborgen houden.
Goedemorgen trouwens.
Bij ons is het ook spannend deze week verwachten wij ook een veulen op stal. Uier is heel groot al helaas nog geen kegels eraan. Buik is ook al naar beneden gezakt. kling is ook al mooi aan het veranderen. Merrie heeft al vaker veulens gehad dit wordt haar 6e veulen bij ons op stal.
2 maal ponyhengst 2 maal merrieveulen eruit gekomen. 3 maal kwpn hengst (eigenaar wil een d-e pony eruit fokken.) 3 maal een hengstenveulen.
Nu dit jaar weer een kwpn hengst. Een schimmel (weet de naam effe niet meer) En we hepen natuurlijk op een merrieveuelen. aangezien de eigenaar daar dan weer later mee verder wil fokken.
pepsie staat ook al weer zal vast niet zo heel erg lekker liggen met die buik
Pfff... het draadloze netwerk redt het niet buiten Wel aan 1 kant van het huis maar daar zit je in het voorjaar nooit zo lekker als op het terras achter. Ik zit dus weer binnen de cam in de gaten te houden... Straks komt Peggy ze vast wel weer buiten zetten en dan heb ik ook even 'vrij' Jammer dat het gras op hun stukje zo rijk is, nu moeten ze nog opbouwen qua tijd dat ze erop kunnen. Anders had ik ze al buiten gezet...
Dat is zeker balen, Marije het is net zo lekker weer om buiten te zitten.
Hopen dat Peggy snel komt
http://wefoal.com/_cams/trioqh/cam.htm Lacy is wel onrustig vind ik ik kijk nu 10 minuten naar haar en ze is al zeker 3 keer plat gaan liggen en steeds rollen