alleen is dat geteld op 335 dagen! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
alleen is dat geteld op 335 dagen!
dagen drachtig, of ik nu 335 dagen tel of 350 (wat ik ongeveer verwacht), vandaag is ze toch altijd 200 dagen
Maar natuurlijk wel nog lekker wezen knuffelen en haar bedje verschonen.
Vandaag ben ik met de papa van mijn veulen (en van het toekomstige veulen) op stap geweest, ook heel leuk. Wat is het ook een heerlijke knuffelhengst. Ben nog steeds helemaal verliefd op hem, en ben ook superblij dat ik er weer een veulen van krijg!

haha.
(ben ook te lui om het uit te rekenen)
Komt waarschijnlijk omdat ik haar rij. haha. Stond trouwens op de coupon: paard is gespannen en narrig.
(ja, narrig is ze altijd al geweest)

de mijne is 1.63 en toen ze niet drachtig was op 525 kg. Koekiesgek schreef:De eerste 18 dagen, die duurden een eeuw, daarna de dagen voor de 2e scan, die kropen voorbij. En nu vind ik het echt snel gaan.

die van hol is ongeveer net zo ver als die van Kyra maar lang niet zo dik nog. Gelukkig anders kan ik er niet meer op rijden denk ik haha.... mooi paardjes hoor 

ze was heel opgewekt en vies, dus heeft ze net liggen pitten natuurlijk... nouja, morgen ga ik haar rijden, uitmesten en lekker poetsen....
, misschien meer eetlust

Fleur
Marjon
laat het weten he, morge... 

...
crazy_funky schreef:lijkt het nou zo.. of is het nou zo dat fleur dikker is dan kyra?
en valt me op dat "de zwartjes" BIJNA hetzelfde staan
iig fleur en macy haha