Quir schreef:Ik heb ook altijd steden voor hengsten!![]()
Maar dan met de letter van de vader. Volgend jaar G en D. De D is wel makkelijk, maar die G.
En jij krijgt alleen maar hengsten, dus je kan nog wel even doorgaan met verzinnen

Ik heb ook vrije keus in naam. Er staan er nog wat op mijn lijstje en als er iets in mijn hoofd opkomt, zet ik dat erbij en dan zien we wel als het is geboren wat het beste past.
Finesse heeft echt de beste naam gekregen die ze had kunnen krijgen. Ze is ook écht de finesse van haar moeder. Een exacte kopie, alleen verfijnder. En Finally Finesse, omdat er EINDELIJK toch een merrie kwam

Fiore is nu 141 dagen drachtig en je gaat het al goed zien nu, echt leuk!

Magic_lover, tuurlijk wordt het wel Unicorn, super leuk juist!

Nieky, Finesse staat sinds gisteren in haar eigen box. De eerste twee weken stonden ze nog samen. De stalhouder heeft de bovenste helft van de wand tussen hun stallen eruit gehaald en gisteren heb ik ze voor het eerst apart gezet. Even kijken hoe het ging... Nou, alsof ze nooit anders hebben gestaan

Hier stonden ze net 5 minuutjes voor het eerst in hun eigen box:
https://instagram.com/stories/stal.beli ... ZkNmFjNg==
Fiore dr uier was vanmorgen heel vol en hard, maar daar heeft Finesse weer wat aan gedaan. Dus ze hebben nu 's nachts lekker de ruimte allebei om te gaan liggen als ze willen en ze vinden het allebei prima zo

Ik hoop voor je dat Ahsley toch drachtig is! Het lijkt er wel op zo!
Kiko, wat verlvelend zeg. Hoe gaat het vandaag met haar?
Ik ben ook zo benieuwd naar jouw veulen, Annash!!